Reakcia na: TomJ #154681:
To je to najsamlepšie marketingové oddelenie v histórií DPB. Ničomu nerozumejú, tak si myslia, že keď okopírujú dopravný príkaz, tak tým nič nepokazia. A keď im povieš, že to je blbosť, tak sa ešte bránia, že to musia informovať keď ide namiesto trolejbusu autobus. ? Ináč štandardne dva trolejbusy v noci točia N44, 47 a 72. A keď je nejaká výluka meniarne, tak sa to rozdelí - to je ten CP VÝLUKA, že jeden voz robí iba N44/47 a druhý iba N72. A podľa toho v ktorom úseku je výluka tak v tom je tbus hradený busom. Ale ten na N72 by nemal prestávku (preto sú bežne tie prejazdy), tak na jedno kolo tam ide z Čiližskej iný voz, ktorý predtým a potom robí služobný spoj.
Tester
Ak uz hovorime o ohladuplnosti, skuste zvazit, ci par jednotiek az desiatok ludi by nemalo byt ohladuplnejsich voci stovkam cestujucich v elektrickach a nemalo by radsej trpezlivo pockat tych max. 20-30 sekund na uvolnenie trate elektrickou, lebo aj tak cez dalsi usek prechodu bezpecne neprejdu - elektricky maju signal "Stoj" v case, ked maju "volno" vozidla prechadzajuce po Mileticovej.
Na dany usek trate sa navyse z pohladu elektriciek pravdepodobne nevztahuju pravidla cestnej premavky, nakolko elektrickova draha nevyuziva cestnu komunikaciu, ale ju iba krizuje - napoveda to aj znacka na prijazdovej ceste k vasmu parkovisku.