Reakcia na: Petto #153856:
Na druhej strane, vozidlo v rámci skúšok stihne otestovať všetky funkcie, a je to dostatočne dlhá doba na zistenie najzávažnejších detských vád. A keď sa jedná o schválený typ vozidla, tak nevidím dôvod na to, aby sme si bez siahodlhého testovania a "oťukávania" neboli istí, že dokáže jazdiť deň na normálnej linke, keď to zvládol aj prvý prototyp. Nerozumiem, prečo by sme mali nové vozy najprv mesiac ofukovať a hladkať, aby si pomaličky zvykli... Ja keď si kúpim nové auto, tak tiež najprv nejdem jazdiť týždeň doma po dvore, potom týždeň len 500 metrov do obchodu a až potom ho začať užívať naplno
Mike
Zvyšok závisí od toho, kde budú ktoré vozidlá garážované a z ktorej vozovne je ktorá linka vypravovaná. Lebo v súčasnosti premávajú na službách vypravovaných vozovňou Hroboňova:
201- 13 vozov
202 - 11 vozov
204 - 1 voz
206 - 2 vozy
212 - 3 vozy
33 - 4 vozy
- spolu 34 vozov.
A viac aj ak je pojazdných, tak by pri súčasnom rozložení mohlo ísť iba na 203 alebo 211, kde to moc nemá ani logiku ani opodstatnenie (už aj tá 206 je sporná..). Na 207 sa kvôli problémom s prejazdom na obratisku Mliekarenská nedávajú (nech už je to obmedzenie akokoľvek objektívne, alebo subjektívne.. a hoci sa v prapôvodných dokumentoch s premávkou 31Tr na 207 počítalo..)
Keby ostal súčasný cestovný poriadok a výprava vozidiel, tak z opčných 31Tr v počte 20 ks, ktoré pôjdu do vozovne Trnávka, by sa vypravovalo všetkých 20 (resp. možné maximum), pretože výprava činí:
204 - 6
208 - 11
212 - 4