Reakcia na: Martin #14977:
lebo prestup medzi linkami - na tej hlavnej to ma tu vyhodu ze s jednym prestupom (dnes) prejdes odkialkovek kamkolvek a pri prestupe ani prilis dlho necakas. Volakedy bol takyto uzol na nam. SNP, ale potom ho prestahovali na hl. stanicu (ak sa nemylim tak okrem ineho aj kvoli protestom obyvatelov daneho namestia)
si
Re #14960 COLOR, #14959 Martin: ja som sa pred neakym casom pohraval s takou "mensou" zmenou dopravy vo vecernych a nocnych hodinach a to nasledovnou:
nutne by bolo treba dobudovat trolejovy vyjazd z hlavnej stanice na stefanikovu.
zmeny vo vecernych hodinach: po 21:00 ukoncenie premavky liniek 201 a 202, cast vozidiel odide do vozovne a cast prejde nanovu linku "X", premavajucu po trase hlavna stanica, hodzovo nam., kolarovo nam., ul. 29 augusta, (pripadne zachadzka na rajsku), ASMN, a dalej ako linka 202. V case 21:00 - 23:00 a 5:00 - 6:00 by mala linka 15 minutovy interval (a mala by 7 poradi), v case 23:00 - 5:00 by mala 30 minutovy interval s vynechanim jedneho odchodu medzi 2:00 - 3:00 ("velka" prestavka) (a mala by 3 poradia). V noci by linka nahradila cast trasy linky 510 a cast 512 (t.j. miesto 510 a 512 by vznikla nova autobusova nocna linka obsluhujuca oblasti neobsluhovane trolejom). Po 6:00 by zas vozidla z linky "X" presli na linky 201 a 202.
preco a pod: prepravne naroky na linkach 201 a 202 vecer klesaju, takymto zlucenim sa da dosiahnut celkovy hustejsi interval s myslim zaujimavou trasou a relativne malym negativnym dopadom na cestujucu verejnost (najvacsie baliky cestuju z hl. stanice, ASMN a centra mesta do ruzinova a na dolne hony) s nizsou vypravou vozidiel v case 21 - 23 a 5 - 6 (t.j. aj usetrenie vozokm), v noci by to znamenalo vyssiu vypravu ale myslim ze na danej trase by si linka nasla dostatok cestujucich a znamenalo by to vyraznu zmenu k pouzitelnosti nocnej MHD pre obyvatelov dotknutych oblasti...
co vy na to ?