Tak s najvacsou pravdepodobnostou ostanu na L33, lebo si neviem predstavit, ako by v 6 minutovom intervale utiahla L33 s 30Tr poobednu spicku na DD (a ani rannu) bez posilnenia L32 ci znova zavedenia L133
Vcera mali problemy vsetky vozidla na Kukucinovej. Kym na tej zastavke nebola vrstva smoly (asfaltky?) vsetko bolo OK, ale akonahle tam dali tu vrstvu, tak uz vadilo, ze autobusy chodia cez cerstvu asfaltku.
hoc je uz vyrobena, tak podla planu dodavky vsetkych vozidiel maju byt dodane 30 Tr s APU az po dodani vsetkych 31 Tr, no skor si myslim ze pride ta 1.skor
To nie je chyba toho ze tam jazdi len linka, ale nestastneho riadenia. Ono ak mas niekde iba jednu linku (co je inak v Europe pomerne bezne) tak jednoducho treba hned ako zacne odklon na vhodnom mieste vozidla otacat a v useku kde vyluka nie je mas dopravu zabezpecnu v plnom rozsahu, hoci mozno posunutu oproti CP.
Tento dvojlinkový systém na radiálu nie je zlý ? najhoršie je,že ľudia sú nepoučiteľní a trepú sa do prvej električky,ktorá príde a potom to tak vyzerá keď na Vinohradoch vystúpia ľudia z vlakov a všetci sa trepú napríklad do L5 miesto toho,aby počkali 2-3 minúty na ďalšiu L3 alebo do posilovej L6,ktoré idú všetky smerom do mesta ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto