all: Takže k tým ZÁLOŽÁKOM. Po prvé, ich počet sa každý deň mení!!!! Napr. cez pracovné dni: 1. DP robí niekedy 1 kĺbak, niekedy 2 kĺbaky(dosť často to býva IK283 po GO), niekedy býva aj sólo (ale to som videl naposledy asi pred rokom
)2. DP. Takisto niekedy 1. kĺbak, niekedy 2. a niekedy aj 3kĺbaky a k tomu býva skoro vždy jedno sólo (dlho to bývalo 2011, ale potom to asi vodiča omrzelo, alebo čo, tak tam býva vždy iný voy (väčšinov IK 415, ale asi pred dvomi týždňami to bol napr. 2132), a ešte k tomu aj na prvej aj na druhej kolóne sedavá záloha (podľa nejakých predpisov vždy musí byť - je aj u elín, aj u T- Busov), ktorá dostane zvyčajne nejaký krátky voz, a väčšinou NEMÁVA tabuľku, že "záložné vozidlo". Povedal by som, že súčet týchto záložákov z 1. a 2. DP je konštantný. 3. DP - vždy v Po - Pi 3604 na Hlavnej stanici, vo vozovni záložák tušim nie je, (býva občas 3611 ako ZV Dlhé DIELY, ktorý je občas vo vozovni)ale sú tam tí záložní vodiči. 4. DP:niekedy býva jeden kĺbak, niekedy dva, a niekedy kĺbak a sólo. Dosť často to bývala tá 4098. Občas keď niečo dohradia, tak majú tendenciu " zakotviť" pod Novým mostom. Víkend: nieje 3604 na hl. st., pod Novým mostom vždy IK 415, alebo 412 z 1.DP + IK 435 zo 4. DP.+ IK435 zo 4. DP vo vozovni. (1. a 2. DP nejaké kĺbaky vo vozovni) INFO : z dokumentov dispečingu. P. S. sory za taký dlhý príspevok
)2. DP. Takisto niekedy 1. kĺbak, niekedy 2. a niekedy aj 3kĺbaky a k tomu býva skoro vždy jedno sólo (dlho to bývalo 2011, ale potom to asi vodiča omrzelo, alebo čo, tak tam býva vždy iný voy (väčšinov IK 415, ale asi pred dvomi týždňami to bol napr. 2132), a ešte k tomu aj na prvej aj na druhej kolóne sedavá záloha (podľa nejakých predpisov vždy musí byť - je aj u elín, aj u T- Busov), ktorá dostane zvyčajne nejaký krátky voz, a väčšinou NEMÁVA tabuľku, že "záložné vozidlo". Povedal by som, že súčet týchto záložákov z 1. a 2. DP je konštantný. 3. DP - vždy v Po - Pi 3604 na Hlavnej stanici, vo vozovni záložák tušim nie je, (býva občas 3611 ako ZV Dlhé DIELY, ktorý je občas vo vozovni)ale sú tam tí záložní vodiči. 4. DP:niekedy býva jeden kĺbak, niekedy dva, a niekedy kĺbak a sólo. Dosť často to bývala tá 4098. Občas keď niečo dohradia, tak majú tendenciu " zakotviť" pod Novým mostom. Víkend: nieje 3604 na hl. st., pod Novým mostom vždy IK 415, alebo 412 z 1.DP + IK 435 zo 4. DP.+ IK435 zo 4. DP vo vozovni. (1. a 2. DP nejaké kĺbaky vo vozovni) INFO : z dokumentov dispečingu. P. S. sory za taký dlhý príspevok
Znovu ďakujem DPB a samozrejme 4.DTP.

Darro
Co som ja zazil asi pred 5 az 7 mesiacmi by si neveril... volam na dispecing ze na linke c.93 jazdi vozidlo 4841 a ze zadna naprava (C) je uplne padnuta na zem skrela z naraznikom o obrubnik ako odchadzala zo zastavky, vies co mi povedal ze "to ten vodic neciti alebo co, no dobreee... ja ho poslem do vozovne" ten ZMRD nic neurobil preto aby isiel voz do vozovne nechal ho odjazdit posledne kolo to bol posledny odchod 23:00 aj ked mal asi 16min. aby dosiel ZV... a na druhy den voz stal odstaveny vo vozovni ked som sa dozvedel co s nim je tak som zistil co je to tam hore pri vysielacke na Dispecingu za ludi.