Reakcia na: J #13763:
Ja mam potom asi vrchovatu smolu, ale vzdy, ked potrebujem z L93 prestupit na L68 alebo L86, a papierovo mi to vychadza (zvacsa mam 2 minuty k dobru), tak s L93 nikdy nepridem na Smolenicku alebo k TERNu vcas. L90 to vacsinou stiha (pokial uz aj ta nemeska kvoli dlhemu cakaniu na krizovatke Jantarova - Betliarska). Uznavam, ze problemom su (aj) dve svetelne krizovatky na tak kratkom useku. Vlastne si za poslednych niekolko mesiacov nepamatam, kedy prisla L93 do mesta (Zochova, Hodzovo namestie) vcas -- voz mal vzdy meskanie, a vacsinou minimalne o tie 2 minuty, ktore mal uz na Znievskej, ak nie viac. Napodobne L90 takmer nikdy nestihne prist pod Novy most vcas, takmer vzdy ma aspon 1 minutu meskanie (aspon podla hodin vo vozidle). Mozno je to len minorita pripadov, na ktore mam prave to "stastie", ale velmi rad by som videl statistiku porovnania odchodov papierovych a skutocnych na linkach ako L93 a L90. Tie posledne prerabky trochu pomohli (Zniveska - Zochova za 13 minut alebo Znievska - Novy most za 16 boli IMHO celkom slusne sci-fi), ale stale podla mna nie je v silach vodicov to stihat. A uplne absurdne mi pripadaju chronometraze v opacnom smere -- L93 Zochova - Znievska za 13 minut je neralizovatelne, napodobne Novy most - Znievska L90 za 15 minut. To som zazil snad len v niektory neskory vecer v dajakom TAM BUSe, ktoreho vodic isiel neskutocne dynamicky. Inak ani omylom.
Opat hovorim, ze sa mozno mylim, ale moj pocit by mi asi dokazali vyvratit len statistiky.
Mat3j