na zastavke Jesenskeho smer Nam.L.Stura videne nejaka K2S s nakojavocim teamom ci co to chodi na tom LandRovery DPB... za nimi 2 supravy T3 a dalsie uz odklanane dispecerom na Kamennom namesti smer Obchodna... zdialky nevyzeralo nic vykolajene...
Podľa mňa, nech urobí DP čokoľvek, bude to zlé.
1. Ak len pribudne 15 autobusov do Petržalky bez akejkoľvek zmeny v garážovaní doterajších autobusov, ešte viac bude dehonestovaný Jurák, ktorý má nárok len na 12 nízkopodlažných klbákov a ani na jedno garantované nízkopodlažné vozidlo. Ak je pravda, že niektoré Karosy sú vo veľmi zlom stave, bude to o to horšie.
2. Ak sa všetky Sorky z Petržalky presunú do ďalších vozovní, tak potom nové Mercedesy bú veľmi zlý nákup. Vo vozovni petržalka bude o 5 kĺbových autobusov menej, ako je teraz, A ak sa veľmi kazia Ikarusy- tak potom chudáci cestujúci linkami z tejto vozovne. Potom možno nebude oveľa viac poradí obsadených, ako je teraz. Iba ak by sa zvýšil interval u niektorých liniek, najmä tých, ktoré budú obsadzocané Mercedesmi, ktoré majú väčšiu kapacitu, ako SORKY.
3. Ak sa 15 SORIEK presunie inam, to bude asi rekord- 5 autobusov rovnakého druhu v jednej vozovni. Ak väčšina z nich pôjde do Trnávky, bude to to isté, ako bod 1, o to viac, že asi by Karosy z Trnávky boli preradené do Jurajovho dvora, kde by sa počet autobusov navýšil, ale pomer nízkpodlažných a vysokopodlažných autobsov by bol asi 1:5, kým v Trnábke 100:0 a v Petržalke 50:50.
Skôr by mal Dp sa pokúsiť nájsť peniaze na nákup alebo aspoň dlhodobý prenájom nových autobusov, aby už nemuseli tu jazdiť 20 ročné autobusy (Karosy a Ikarus) a mohli sa pomaly začať vyraďovať. Nyvyše ide pri nich o vysokopodlažné autobusy, kým nové (Sorky, Mercedesy a kratšie autobusy) sú všetky nízkopodlažné alebo aspoň čiastočne nízkopodlažné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
petoo