Mila pani,
neviem naco by ste sa chceli na "nasej" stranke stazovat, kedze tato stranka nie je strankou Dopravneho podniku, ale neoficialnou fanstrankou. Vodic samozrejme predpisy porusil, ale to sa musite obratit na Dopravny podnik Bratislava - www.dpb.sk (staznosti: vnutorna.kontrola@dpb.sk).
Keďže nie je možnosť sa na Vašej stránke sťažovať, využívam túto možnosť. Dňa 3.11.2012 sme cestovali zo Záhorskej Bystrice o 22,37 hod. linkou 1828. Na konečnej sme síce nedali už na zástavke psíkovi košík, nakoľko sme nestíhali, čo sme automaticky pri nástupe napravili. V pláne sme mali vystúpiť na zástavke Podkerepušky. Signalizovali sme to tlačítkom zástavka na znamenie a tlačítkom vystúpiť. No vodič nám na predmetnej zástavke nezastavil a keď som sa následne u neho dožadovala povedal mi, že mojou povinnosťou je ak nezastaví kričať. Vraj sledoval či na predmetnej zástavke niekto stojí, keďže nestál ani on nezastavil. Na palubovú dosku nepozeral. Viem, že všade sú informácie, že ak chce cestujúci vystúpiť na zástavke na znamenie musí stlačiť na to určené tlačítko a potom tlačítko na otvorenie dverí, ale nikde sa nepíše, že cestujúci ma kričať, aby vodič zastavil. Dúfam, že dotyčného vodiča poučíte tak, ako informujete nás cestujúcich. Inak bol asi unavený, lebo bol nepríjemný. Ďakujem
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk