to neviem, nepozeral som, dnes to kuknem, ja pozeram len na internete, ale je to logické vysvetlenie, asi to takto bude, lebo vyhladávač spojení mi ukáže napr. 13:31, 13:41, tak ako aj majú ísť, díky
Ja už vidím, v čom je problém. Dané spoje idú z Jurajovho dvora. Zastavia na Rybničnej, potom idú na pánty a potom znova stoja na tej istej Rybničnej. No v CP je uvedený ten prvý odchod z Rybničnej, preto to nedáva zmysel. Na zastávke je to správne?
K2S majú byť cez pracovné dni vypravované iba na poradia 6, 8 a 10. Je to kvôli tomu, že jazdia až do noci, kedy je už menej cestujúcich. Do noci jazdí ale aj poradie 15, kde majú byť T6 (hoci dnes je tam akurát K2S). Z pohľadu cestujúceho je podľa mňa jedno, na ktorom poradí mu príde K2S a pochybujem tiež, že cestujúci vedia, kedy majú chodiť K2S a podľa toho sa nejako riadia pri svojej ceste. Chcem tým povedať, že z hľadiska cestujúcich ani tak o oslabenie kapacity nejde, ale z interného hľadiska áno. Preto, ak je K2S na inom ako jednom z tých troch poradí, označí sa to vo výprave ako znížená kapacita.
Pravdepodobne preto, lebo niektore poradia na 3+8 maju robit Krasnany s 2xT a niektore s K2S. No a ak je K2S na poradi, ktore ma byt 2xT tak je to oslabena kapacita.
Otazka: Preco su niektore K2S na 3+8 vo vyprave uvedene oslabena kapacita? Jedna niektore ine tak uvedene nie su a jednak sa mi zda ze K2S su na 3+8 vypravovane bezne?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
filip2308