Reakcia na: d3k0 #13325:
Aha. no, mozno dojde Peto, tak uvidime. Kazdopadne sa budem snazit stihnut to. Vezmem aj blesk aj stativ, istota je istota...
Totiz (veeeelmi zhruba) CNG potrebuje na horenie urcite percento vzduchu, pri ktorom sa v motore vznieti. Tato jeho vlastnost mu umoznuje byt vyuzity ako pohonna hmota, pretoze hori iba v urcitom malom a pomerne presnom percentualnom pomere so vzduchom. Pri malom uniku sa nevznieti, pri velkom uniku zmrzne. Zawer: ZIADEN VYBUCH NEBUDE!
Nemozem to posudit, este mi nikto nic take nepovedal.
Ja len uvadzam, co postretavam. Pisem to len "z hlavy" - vyrastla som pri Divizii Autobusy a pamatam si kazdy voz od 1988ho, cim sa od odstatnych lisil, ake boli jeho jazdne vlastnosti ci kto ho jazdil. A za 15 rokov sa toho nazbiera! Niektore vozy su tak specificke, ze sa daju rozoznat zdialky i "po hlase". Uvediem Ti napriklad "zvukovo" najtypickejsie vozidla, ktore su tak hlasovo charakteristicke, ze sa nedaju pomylit:2601, 4202, 2943, 1823, 4812, 1826, 4821...
Aj ked sa napriklad hlas klbovych plynakov v konkretnej serii podoba, zase je kazdy iny-kazdy ma inu akciu prevodovky a nastavenie motora a vytvara to typicky "hlas"toho ktoreho vozidla, takze sa to neda pomylit. A na vzhlad je tiez kazdy jeden bus uplne iny.
Guri