Výprava zo stredy 1. 10. 2003:
Kompletná výprava L41, L61, L81 a L93 (tentoraz úplne presne).
Chcel som spraviť rekord dňa - 5 kompletných výprav, ale chýba mi 74/4. Strašne ma to hnevá!!! Preto sa mi podarili iba štyri.
ZV: 3629 odchadzal zo stanice 14:44
Dalsie vozy: 8275
Dufam, ze som sa v pri prepise nepomylil.
Jano, prosim ta, skontroluj to lebo nie som si isty v niektorych linkach co sa tyka ich evidencnych cisel. Diki.
Na zaver: Keby niekto chcel robim kompletnu vypravu L93. Zatial mam z 29. a 30. septembra a 1. oktobra.
Inac, viete, ze po troch dnoch pisania vypravy L93 by sa uz dalo odvodzovat chybajuce spoje a ich poradia??? To je super, co?
Tak to je vsetko. Cerstva vyprava bude zase zajtra.
Andy: ja viem, ze fotka urobena mobilom nie je nijak uchvatna, ale na wap to staci . Ja by som bol ochotny starat sa o wap stranky, lebo ich aj dost casto vyuzivam.
J> ten pristresok je sedej farby, nema bocne skla, kedze je uzky chodnik, na kazdom boku su teda dve podporne tyce (alebo ako to mam nazvat) a medzi nimi su dalsie dve tyce zvarene v tvare X, celkovo je velmi dizajnovy a paci sa mi, takze odporucam pozriet.
d3k0> heh no s tymi CP je to teda des, strasny. Ale jedno je pravda, 30 chodi, tak ako mame mi tu(to som si overil dnes), cize tie zastavkove CP su absolutne zleeeee.
Vie mi niekto vysvetlit, co sa vcera stalo v tom tuneli? To som naozaj nepochopil. Elektricky stali v oboch smeroch z/do tunela ale nevidel som nijaku zjavnu poruchu (elektrina bola, kolajnice aj trolejove vedenie bolo cele...). Nahradna doprava prisla o cca. 1/2 hodinu, co je este cas v norme, ale aj tak som temer zmrzol...
Este aby som nezabudol:
o 11. h. cez Racianske myto isli do Juraku nadherne dve kratke Karosy po plynofikacii a to 2704 , ale zial druhu som uz nevidel, lebo mi vyhlad zakryl nejaky bus.
Dnes vecer sa mate na co tesit, vyprava bude zaujimava.
dodatok:
A ked nejde nahodit riadenie, tak odbrzdim celuste a nahodim riadenie vzadu. Dam dvom vodicom vysielacky (popripade dispecovi) a odide to same. A to pol hodiny kuplovali???
A to nevedeli s tou supravou odist s jednym zberacom??? Vsak elektricky odpojim prvy voz (nudzova jazda), a idem na zadny. Ja som sa takto uz viezol v suprave T3SUCS so zlomenym prednym zberacom. Pokial ma aspon ake take batery, tak riadiaci signal z radica do zadneho vozu prejde. Naco to tlacili? Vsak to mohlo odist same. Sice som tam nebol, ale nechapem preco to museli tlacit. Mozno mi sem niekto z DBP odpise, ked sem uz konecne zacali pisat, preco. Len aby to nebolo "to sa neda", "nikdy sa to tak nerobilo", "vsetci su na obede" a pod...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR