Reakcia na: Jano #12626:
sorry, ze sa pytam, ale co je zvlastne na 3518 na 35? To nie je bezne?

a napokon 2816
28: 3518 ( info frenky - az mi slzy tiekli od smiechu, ked to povedal
)
M: ZV 2132 :-); ZV 4849
a 2816/ vsetko 10
Ale to je jedno, lebo ako som k tomu fontu prisiel, neprezradim :-)) Poradim ti - stiahni si simulator BUSE 
). Ako priklad mozem uviest COLORa. Ked nam poslal prve fotky, mysleli sme, ze z noh spadneme. Horko-tazko sme mu z nich uverejnili dve, ktore teraz uz aj tak na webe nie su. Ale casom sa naucil dobre fotit a teraz je to uz super (aj ked vy si jeho nove fotky uz tak lahko nevychutnate, kedze ma problemy so scannerom
)

Alebo - este lepsie - pozri si prispevky z predchodcu iMHD (je to v historii) 
Najskor bola hlavna motivacia urobit nieco, co by bolo na vyssej urovni, ako to tam bolo vtedy. Casy sa menia, aj dpb.sk sa zlepsilo, ale predsa len je rozsah oboch stranok uz ovela rozdielny 
Najviac ma totiz hneva, ze aj iMHD je len relativne nezavisla stranka o MHD, lebo napr. ja si nemozem dovolit povedat tu na niektore veci vlastny nazor, pretoze sa mi nechce dozvedat sa, kto vsetko si to tu precital a kto je na mna nastvany... Napr. Turbo si v tom svojom kritickom clanku o MHD v BA napisal svoje, za co si aj vysluzil "popularitu". Ale jemu to nastastie nevadi 
Ja len dodavam, ze kedze byvam na Trnavskom myte a z okna mam vyhlad na najfrekventovanejsiu krizovatku (co sa MHD tyka), tak neni vocem
Raz si pamatam ako som vychutnaval jazdu 24 z Letiska s Karosou tusim po (zrekonstruovanej?) Ivanskej ceste. A ked som chodil zo skoly 118+50
A viem, ze pred prestahovanim sa z Petrzalky sa zvykli na linke 50 objavovat casto klbove zalozne vozidla, (ktore predtym neboli?), nikdy predtym som nevidel nieco take a nikdy som na ne nestihol prestupit a vzdy mi to pokazilo naladu. Este ze tam nikdy nesiel TAM BUS, lebo by som sa pri nestihnuti zblazil.
Pamätám sa len, že som mal jeden dlhý (žeby 15m?
) a jedno sólo, pričom istý čas bolo sólo prebudované na vlečňák za ten dlhý.
Chvíľu som dokonca testoval aj hypermoderný veľkokapacitný prototyp s dverami vyklápajúcimi sa nahor, ktorý ale bol neúspešný, už ani neviem prečo -- asi som ho pri nejakej príležitosti rozbil a sestre sa nechcelo stavať ďalší.
Ako tak však pozerám, kĺbak aj sólo sa na poličke zachovali ako historické vozy.


)>Andy: sorry za ten dnesny den. Dufam ze si odpustime a uz sa to nezopakuje. )>frenky, jano, a ostatny: dakujem vam za podporu
boze, som sa fakt musel nnudit vtedy...

Do vsetkych izieb sa slo z centralnej chodby, no a na chodbe este boli zastavky 11 a 12. Liniek tam bolo zopar, viem, ze tie oznacniky mali rozlisene expresy cervenou a obsluzne linky modrou. Volali sa tusim 21, 43, 50, 54 a 116, 117, 119
A vzdy som behal po izbe s tym legovym klbakom po kolenach a mal som vsetky nohavice s dierami na kolene
S oznacnikmi boli problemy, lebo vzdy ich rodicia poslapali a rozhadzali a ked sa vysavalo, tak som ich musel pozbierat 
frenky
Andy vs. mat3j> no vidite, ze sa to da, treba len chciet...
mat3j> no ja sa uz tesim na vypravu. Pokus sa zajtra zistit vsetky nedelene 37cky (teda mimo 37/6. a 37/7.) a ako som uz hovoril, ak by si chcel, napisal by som ti predpoklad do konca tyzdna.
Len ak by si cez den videl dake ZV na 21, tak mi to mozes prihrat na net. Vopred dakujem.
all> nechce sa mi to tu teraz citat, bo uz mam oci zalepene, ale aj ja sem napisem neskor ako som jazdil po byte a robil klbak z LEGA