Reakcia na: Andy #12306:
Asi nie si velmi v obraze, ze co hlasaju katolicki hodnostari... A uz len ten uvodny prejav papeza o "ochrane zivota" je toho dokazom...
a bol dost kazivy, som isiel s nim 4 krat a z toho sa 3krat pokazil
ale najviac sa mi pacil ten transparent
skoda ze to neni zvecnene 
Bolo to prikazane.


nevadi mi krestanska ideologia, ale organizacnia, ktora ju reprezentuje (= cirkev) -- ked vobec nikomu neprekaza, ze presvedceny komunista a uprimny katolik schuster bozkava ruky papezovi par hodin po blahoreceni dvoch obeti rezimu, ktoreho bol svojho casu jednym z najvyssich pohlavarov, tak s takym farizejstvom nechcem mat nic spolocne. mohli by sme dlho predlho polemizovat, kto podobnymi krokmi stratil tvar. a ci niekto zo zucastnenych vobec niekedy nejaku tvar mal...
galiyosha
podla mojho nazoru si za unahlene ukonecnie posilovych liniek mohli putnici sami. napriklad dopravu vramci petrzalky nevyuzival takmer vobec nik -- v case koncenia omse chodila napriklad posilnena L90 uplne prazdna (aspon tie vozy, co som videl). ked sa nejaky putnik priamo v areali pytal, ako sa dostane na zst petrzalka, a bolo mu ukazane na nizkopodlazne busy, tak len mavol rukou a siel pesi. ked aj vynimocne vypravene spoje z arealu boli pomerne prazdne (napriklad pasazierov spominanej jazdy solarisu na hlavnu stanicu tvorili takmer vylucne ludia, z radov ktorych vzisla samotna otazka na dopravneho dispecera ako sa dostanu na hlavnu stanicu), je pomerne pochopitelne, ze dispeceri sklzli do deziluzie, ze napor uz presiel. ja sam som si myslel, ze roztrusene hluciky ludi po petrzalke smeruju do autobusov odparkovanych kde-tade a nie na prechadzku kamsi do tesca
mozno bolo trosku zbytocne aj premavanie posilnenych L90 a L93 po ich celej trase, a nie len od zastavok v okoli arealu alebo priamo z neho. na druhu stranu neviem, kde by sa v okoli arealu busy mohli otacat (na holicskej?) a ci by to nesposobilo este vacsi zmatok, kedze o moznosti dopravy priamo z arealu vedel evidentne vskutku malokto -- napriklad nechapem, preco na mapach, ktore boli rozvesane po petrzalke, boli vyznacene len pesie trasy dostupnosti arealu, a nie autobusove linky a zastavky, ktorymi sa tam da dostat (s vynimkou kyvadlovej dopravy -- ta tam zakreslena bola, aj ked tusim chybal popis jej ciela).