galiyosha: No ja som na MHD v Budapešti počul nie veľmi chválivé reči, avšak sám tom tam nebol, takže neviem.
d3k0: veď v pohode s tou vlajkou. Ono ja som ten môj článok písal dosť dlho (mal som nejké prestávky ako večera či pes) a tak som nevedel, že ferro ti už napísal o čo ide.
Nezábúdaj, že keď sa rekonštrujú starožitnosti vždy je predpoklad 20% navýšenia času potrebného na dokončenie
A tak je to aj s 3702 či 3701. Budme radi, že sa robí.
Veď kto by čakal od takej Petržalky, že spojazdnia toľko Ik435. Keď som sa nedávno pýtal na 4802 tak mi tu bolo povedané, že tu asi vyradia a čuduj sa svete.
Ja som videl 3706 a vzadu nemal oranžové krytky blinkrov, ale moderné biele s oranžovou žiarovkou. vyzerá to fakt dosť dobre. Ja keby som bol vodičom Ik28X tak si niečo také spravím vzadu aj na blinkre aj na brzdu. Použil by som kryty zo spiatočky. Aj na Vrakosách by sa to dalo a to dokonca aj na bočné aj na predné blinkre.
Takže s tých 96 Ik435 ich koľko nejazdí a na kolkých sa robí.
Tomas: nazdar dlho si tu nebol.
tulenique: Avšak keď budú stáť vo všetkých troch pruhoch tak sa moc ani nebudú mať kde uhnúť, hlavne keď bude fungovať zákon schválnosti a bude stáť vedľa seba bus s kamiónom a osobákom. Na dialnici nie je možné spraviť bus pruh. Aby to mohlo mať označenie dialnica tak to musí mať odstavný pruh. Jedine, že by sa to na ten kúsok vyňalo a nebola to dialnica.
d3k0: veď v pohode s tou vlajkou. Ono ja som ten môj článok písal dosť dlho (mal som nejké prestávky ako večera či pes) a tak som nevedel, že ferro ti už napísal o čo ide.
Nezábúdaj, že keď sa rekonštrujú starožitnosti vždy je predpoklad 20% navýšenia času potrebného na dokončenie
A tak je to aj s 3702 či 3701. Budme radi, že sa robí.
Veď kto by čakal od takej Petržalky, že spojazdnia toľko Ik435. Keď som sa nedávno pýtal na 4802 tak mi tu bolo povedané, že tu asi vyradia a čuduj sa svete.Ja som videl 3706 a vzadu nemal oranžové krytky blinkrov, ale moderné biele s oranžovou žiarovkou. vyzerá to fakt dosť dobre. Ja keby som bol vodičom Ik28X tak si niečo také spravím vzadu aj na blinkre aj na brzdu. Použil by som kryty zo spiatočky. Aj na Vrakosách by sa to dalo a to dokonca aj na bočné aj na predné blinkre.
Takže s tých 96 Ik435 ich koľko nejazdí a na kolkých sa robí.
Tomas: nazdar dlho si tu nebol.
tulenique: Avšak keď budú stáť vo všetkých troch pruhoch tak sa moc ani nebudú mať kde uhnúť, hlavne keď bude fungovať zákon schválnosti a bude stáť vedľa seba bus s kamiónom a osobákom. Na dialnici nie je možné spraviť bus pruh. Aby to mohlo mať označenie dialnica tak to musí mať odstavný pruh. Jedine, že by sa to na ten kúsok vyňalo a nebola to dialnica.
tulenique
Re #12069 J: O tom odstavnom pruhu nemas celkom pravdu. Podla najnovsich skoleni a internych pokynov si vozidla RZP, PO a PZ maju 'razit' cestu na dialnici pomedzi lavy a pravy jazdny pruh , t.j. v podstate maju prerusovanu ciaru v ose vozidla. Urcite dovody na to su.
To samozrejme nic nemeni na tom ze vodic spominaneho a-busu sa spraval neprofesionalne a porusil ustanovenie zakona o premavka na cestnych komunikaciach (zial toto je uz pomaly narodny sport). Druha vec samozrejme je ze od konca dialnice by namiesto odstavneho prudu mal byt BUS pruh, aby sa taketo konanie stalo pre BEUSakov legalne. Bude to este aktualnejsie ked pokroci stavebny ruch na Poliankach a budu tam vznikat este vacsia zapchy.