plný súhlas. Veď, ak nemajú teraz peniaze na GO pre Ikarusy 435, tak ich mohli zatiaľ odstaviť a, keď sa nájdu nejaké peniaze, potom robiť GO. Zatiaľ by slúžili napr. na náhradné diely pre tie pojazdné.
nepoznám tiež ani dôvod prečo sa neuvažuje s GO pri Ikarusoch 435... Škoda fakt veru, že sa nepodarilo zbúchať tých 240ks vozidiel po tom veľkom sabotovanom tendri vo dvoch po 120ks. 120ks CNG a 120ks nafťákov by nebolo zlých myslím. Nuž ale dakto potreboval 40MBCC aby sa ukázal ?
tak, ale zasa, kedykoľvek môže rám povoliť na všetkých zvýšných Ikarusoch, predsa už majú svoje roky, to ale neznamená, že ich musia hneď vyradiť, mali by sa pokúsiť opraviť čo sa dá a ak to nepomôže, až potom vyradiť. Sorky sa každú chvíľu odstavujú, kontrolujú, aspoň nejaká náhrada by bola.
(Veď niektoré Sory budú pomaly častejšie odstavené ako býval 2412) ?
ešte dodám, že síce náš subjektívny pohľad môže byť, že však to vozidlo vyzerá z vnútra v pohode, jazdí a pod. ale ak je to tak, že kedykoľvek mu môže rám povoliť alebo máva poruchy, tak nastal jeho čas... avšak pri našom DP si človek nie je istý ničím. Na jednej strane ešte pojazdným a dobrým vozidlám kope hrob a SORáckym šunkám by prestreli aj červený koberec.
Vcera bol vecer zakliaty. Najprv vypadla povodna 1603 z 21/5. Ta bola vymenena za 1615 a s meskanim sa napojil z ASMN. Nasledne sa pokazil aj 39/6 a 1635. Do vyjazdu bol vymeneny za crep 1604. oba vozy vypadli este v garazi pred vyjazdom. Nasledne od 22:00 do 23.30 nepremaval 39/6 alias 1604. Na posledne kolo ho nahradil ZV 4117. Ako pises zahradnik, zvuky nedali pokoj citlivej dusi a srdcu postarsej cestujucej ? a pre viacere staznosti som isiel do garaze. zvuky to boli fakt paradne. o.i sa pridruzili aj ine poruchy. Nasledne na NZV sa vratil aj povodny voz 1635
- RE JohnnyD #114056: Vodic IGK vychadzajuci z Radiovej smer mesto nedal prednost RZP so zapnutymi majakmi a pred vjazdom do BEUSu doslo ku kolizii, pricom RZP vrazila - odhodilo celne do betonoveho mura. Nasledky fatalne. Lekar + sanitar tazko zraneni a pacient exitus( udajne v IGK bol vodic troflika, ktori si bol v ramci prestavky vraj preparkovat auto ) ?
Pochvala pre vodičov 4113 na L192 a 4866/.. na L84. Vodičovi 4113 patrí pochvala za upozornenie (zatrúbením) na vodiča 4866 na zastávke Dvory, aby umožnil prestup 6 cestujúcim (v rátane mňa) a takisto pochvala aj pre vodiča 4866, ktorý opätovne otvoril dvere a počkal prestupujúcich. ?
No v tomto pripade neplati, ze co si zakaznik objedna, to ma.. urcite ti Skodovka nespravi tbus s uplne lubovolnou karoseriou. Ale osobne by som bral rovno cely t-bus od Solarisu, teda Trollino
Tedom C18G kupovať je to isté ako kupovať mačku vo vreci. Neviem prečo by mala zas Bratislava poslúžiť ako testovancí okruh pre neoverený typ vozidla. Aj keď sa mi Tedom pozdáva z hľadiska komfortu, ide aj o to koľko tie vozidlá vydržia. Keby to bolo na mne tak úlohu obete pre kĺbový Tedom ponechám s radosťou inému mestu, nech sa tam s nimi vybujačia 1-2 roky a potom by som to kupoval prípadne. A ďalšia vec : podmienka o počte predaných vozidiel je tiež blbosť, lebo predané vozidlo ešte neznamená, že je aj dobré. Samozrejme DPB zadá podmienky tak naoko a keď mu dakto vytkne, že nedbá na kvalitu tak začne šermovať s Mercedesmi a SORky si zastane štýlom, že "však nám tu premávajú 10 rokov, takmer bez údržby, sú šetrné a lacné." DPB ako taký bez tých pijavíc, čo tam oxydovali je tiež pekné kvítko, keby sa postavilo viac ľudí k tendrom zodpovedne tak by tu SORky neboli. Prečo nejazdia napr. v Žiline (kam by sa hodili 9.5 alebo 10.5m autobusy?) alebo v Košiciach? Tým, že by DPB nenahral dačo aj dnes SORu by som si nebol istý, lebo peniaze majú furt moc a styky DPB so SORom sú dobré aj dnes.
vracajú sa staré "dobré" časy? ? nech ešte dakto vypustí vetu "podarilo sa nám obnoviť vozový park" tak ho prídem osobne uškrtiť ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Lukash