Bezne zastavky sa prehadzuju kombinaciou drahoveho kriteria (vzdialenosti) a dveri. Teda musis prejst istu vzdialenost a tiez otvorit dvere - potom sa ti prehodi. Alebo to ide aj manualne.
Ale to by nemalo mat nic s vozidlom, to je proste funkcia palubaku. Vsak nech to niekto skusi ked mu na konecnej nikto nebude nastupovat - namiesto otvorenia dveri stlacit osmicku.
podla predbeznych zisteni to obdobne urobil aj mnou kritizovany vodic a na trati vraj absolvoval podla palubaku tym padom niekolko zastavok v rekordne kratkom case
Re #113808 810zssk: ad bod 1, presne toto som mal na mysli. ?
-2711 aj dnes registrovana na linke 50 (cca 13.00-05 asmn smer aupark)
-ZV 6293 hradilo po 11h linku 206/3, kde sa napojil neskor 6300
-na linke 208 zas o klbak menej, namiesto 6609 aktualne jazdi ZV 6231 /3
nové klbáky idú do všetkých vozovní ale najviac toho odišlo za poslednú dobu Petržalke ? som zvedavý ako to bude tento rok vyzerať s kĺbovými prírastkami a čo bude s tretím tendrom na klbáky. Momentálne pri zadĺženosti mesta ten tender šitý pre MBCC je nám na riť, keď jeden MBCC stojí takmer 2x toľko čo kĺbový SOR či Solaris ?
A neprehadzujú sa na základe vzdialenosti aj bežné zastávky? V poslednej dobe som viackrát sedel na prvom sedadle a nezdalo sa mi, že by vodič na každej zastávke stláčal niečo na palubáku.
Tak potom na akom princípe sa potvrdzujú zastávky na znamenie? Keďže vždy keď ich bus prejde všetko sa samo prehodí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
t6a57919
3 : 7108 ,7114 ,7115 ,
5 : 2/7935+7936 ,6/7845+7846 ,7/7941+7942 ,8/7841+7842 ,9/7917+7918 ,10/7943+7944 ,11/7925+7926 ,
8 : 7105 ,
9 : 7/7904+7903 ,
11 : 3/7927+7928 ,5/7911+7912 ,6/7909+7910 ,7/7901+7902 ,7933+7934 ,
13 : 7133 ,7120 ,