Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
a že vraj je 6229 na Trnávke veľmi zaujímavé. ?
veď dnes je na L203 čo už dal Ogg14 6614 a okrem toho 6229 som videl pred pár týždňami tak isto na L203.
Reakcia na: Pantograf1 #113549:
Na 12 možno ráno smer mesto, ale inokedy nie.
Reakcia na: no.ev.di. #113562:
Máš pravdu, na Ružinovskej je to naozaj blbé a aj ráno smer Astro, keď som chodil na strednú, tak som niekedy aj 5 minú čakal ráno a potom išli aj všetky 3 naraz, raz mi už praskli nervy a vybral som sa peši, no samozrejme, kým som prišiel na ďalšiu zastávku, dve mi ušli. ?
To isté aj KV cez pracovné dni, podľa CP má ísť prvá 5 smer mesto a po nej 4, no na 90% idú opačne, čo sposobuje, že z 5 sa nestíha prestúpiť na Floriánskom na 8, tak radšej idem na tú 4, aj keď je plná.
Reakcia na: TomJ #113559:
len by to chcelo systém trochu v tých linkách a odchodoch. Pri tomto počte a linkovaní nie je možné robiť odchody tak aby sa stíhali prestupy a boli zachované preklady. Koľkokrát sa na Vajnorskej stane, že behom 6min idú všetky tri linky (smer z centra) a potom 6min diera. A ešte horšie to je na Zlaté piesky, kde ide L4 "zaplnená" tak, že by si všetci posadali a za ňou L2, že si môže každý vybrať z 10 voľných miest a potom 8min pauza. To je iba jeden príklad. Ďalší : teoreticky v smere Trnavské mýto - Ružinov by mala prísť električka do 4min po odchode tej predošlej, ibaže už som bol svedkom toho ako to trvalo 6-7min (počas poobednej špičky).
Reakcia na: Login2 #113540:
T3P do dúbravky takmer garantovane a tetris dosť často na L5 🙂
Reakcia na: Login2 #113540:
Nové električky ? A v Bratislave ? ? ? ? Prosím dosť.... ?
Reakcia na: no.ev.di. #113551:
Linka 9 býva v rannej špičke dosť plná aj pri 6 min. intervale. Hovorím síce o spojoch, čo idú z Ružinova, ale keby tam boli K2S, tak by museli ísť aj smer KV, takže s tým nesúhlasím a 4-ka chodí z KV skoro vždy plná aj v sedle.
Reakcia na: kecho #113508:
doplnim:
84-4853/1, 4866/2
88-1215/1, 1204/2, 1210/6
Reakcia na: no.ev.di. #113547:
tak do Dubravky by stacili K2, no len by nesmeli potom chodit cez KV , pretoze tam sa prave zaplnia . ADD 2 na taku L12 by mozno este postacili K2 - aj to len v urcitycch casoch , ranna spicka a vecer po 21tej nie
Reakcia na: Technopol #113534:
na 196/2 rano 2608, nasledne cely poobedny diel hradil ZV 2854 (nie 53) zrejme pre nedostatok vodicov, okrem toho 196/1 rano 2852, 196/4 rano 2629
Reakcia na: Trammat #113554:
presun K2S na L12 by bol ale zbytočné presúvanie lebo by si musel niekam upratať zas dvojičky T3 z L12 a tie iba do Juráku myslím, že chodia z L12. Takže radšej nechať to na L17 a nech sa to poslednou jazdou z KV odprace do Krasňan a vyčká na popoludňajšú L7, ku ktorej to je z Krasňan hneď po ruke.
Reakcia na: no.ev.di. #113553:
Máš pravdu, na 12 by sa K2S uživili iba mimo špičky, počas nich je slušne naplnená aj T3+T3.
Reakcia na: Trammat #113552:
počas výluky keď chodilo všetko po nábreží nie? Vtedy to bolo logické, veď všetko šlo na jeden smer, po Špitálskej išli spolu 1,4,9 a 17 a po nábreží všetkých 5 liniek (+1 ranná)
Reakcia na: no.ev.di. #113551:
Na L9 kedysi K2S jazdili.
Reakcia na: Pantograf1 #113549:
poslať na čokoľvek z Dúbravky počas pracovného dňa K2S je volovina najvyššieho rangu (samozrejme ak je to záložák, tak to ospravedlňuje), ale keďže to prechádza cez Dúbravku a ešte aj Karlovku, tak je silný predpoklad, že sa to vozidlo naplní oveľa rýchlejšie než taká L4 či 9, ktoré začínajú iba v Karlovke, teda sú ušetrení o cestujúcich z Dúbravky. Na takej L9, ktorá ide niekedy v závese za inou linkou by K2S neuškodila, lebo na Karloveskej je tá frekvencie ráno priam úchvatná.
Prosím, ak máte niekto cestovné poriadky mestskej dopravy Piešťany v ľubovoľnej podobe (elektronická, alebo vlastné) prosím nascannujte mi ich, alebo pošlite na Email: lukisho21@azet.sk, PROSÍM, PROSÍM. Mám záujem o roky 19XX-2003 (pozn. XX- roky od vzniku po rok 1999 vrátane). ďakujem všetkým, ktorí mi už niečo poslali, alebo niečo pošlú... ďakujem.
Reakcia na: no.ev.di. #113547:
Nie som odborník, nič nenavrhujem. ? Len som reagoval na tie "nové električky". Drblo ma párkrát keď som sa tiesnil v K2S-ke na 5-ke čo chodím s ňou do školy. ? Je to síce len môj osobný názor, ale ver tomu, že na 12-ke by sa 3 vozne v špičkách veľakrát uživili. ?
Reakcia na: Johny D #113545:
34/6 má byť, ďakujem
Reakcia na: Pantograf1 #113542:
neviem aká je tam situácia počas špičky, nikdy som nemal zatiaľ čas tam cez prac. deň ráno zbehnúť. Zas ale keby si pospájal do 3xT súpravy, tak v sedle by to nejazdilo nejak zázračne vyťažené. Radšej ráno zahustiť interval. Stačilo by dve linky do Dúbravky s i=6/8/8//15 a bol by fajront, nie?
Reakcia na: Login2 #113543:
ale čo tam po kĺboch, rozhodujúca je kapacita a keby ti záležalo iba na kĺboch, tak sú aj 7-článkové električky, ibaže tie články niesú zas také veľké a keď je to NP vozidlo, tak tam nie je toľko miesta na státie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.