Linka 9 býva v rannej špičke dosť plná aj pri 6 min. intervale. Hovorím síce o spojoch, čo idú z Ružinova, ale keby tam boli K2S, tak by museli ísť aj smer KV, takže s tým nesúhlasím a 4-ka chodí z KV skoro vždy plná aj v sedle.
tak do Dubravky by stacili K2, no len by nesmeli potom chodit cez KV , pretoze tam sa prave zaplnia . ADD 2 na taku L12 by mozno este postacili K2 - aj to len v urcitycch casoch , ranna spicka a vecer po 21tej nie
presun K2S na L12 by bol ale zbytočné presúvanie lebo by si musel niekam upratať zas dvojičky T3 z L12 a tie iba do Juráku myslím, že chodia z L12. Takže radšej nechať to na L17 a nech sa to poslednou jazdou z KV odprace do Krasňan a vyčká na popoludňajšú L7, ku ktorej to je z Krasňan hneď po ruke.
počas výluky keď chodilo všetko po nábreží nie? Vtedy to bolo logické, veď všetko šlo na jeden smer, po Špitálskej išli spolu 1,4,9 a 17 a po nábreží všetkých 5 liniek (+1 ranná)
poslať na čokoľvek z Dúbravky počas pracovného dňa K2S je volovina najvyššieho rangu (samozrejme ak je to záložák, tak to ospravedlňuje), ale keďže to prechádza cez Dúbravku a ešte aj Karlovku, tak je silný predpoklad, že sa to vozidlo naplní oveľa rýchlejšie než taká L4 či 9, ktoré začínajú iba v Karlovke, teda sú ušetrení o cestujúcich z Dúbravky. Na takej L9, ktorá ide niekedy v závese za inou linkou by K2S neuškodila, lebo na Karloveskej je tá frekvencie ráno priam úchvatná.
Prosím, ak máte niekto cestovné poriadky mestskej dopravy Piešťany v ľubovoľnej podobe (elektronická, alebo vlastné) prosím nascannujte mi ich, alebo pošlite na Email: lukisho21@azet.sk, PROSÍM, PROSÍM. Mám záujem o roky 19XX-2003 (pozn. XX- roky od vzniku po rok 1999 vrátane). ďakujem všetkým, ktorí mi už niečo poslali, alebo niečo pošlú... ďakujem.
Nie som odborník, nič nenavrhujem. ? Len som reagoval na tie "nové električky". Drblo ma párkrát keď som sa tiesnil v K2S-ke na 5-ke čo chodím s ňou do školy. ? Je to síce len môj osobný názor, ale ver tomu, že na 12-ke by sa 3 vozne v špičkách veľakrát uživili. ?
neviem aká je tam situácia počas špičky, nikdy som nemal zatiaľ čas tam cez prac. deň ráno zbehnúť. Zas ale keby si pospájal do 3xT súpravy, tak v sedle by to nejazdilo nejak zázračne vyťažené. Radšej ráno zahustiť interval. Stačilo by dve linky do Dúbravky s i=6/8/8//15 a bol by fajront, nie?
ale čo tam po kĺboch, rozhodujúca je kapacita a keby ti záležalo iba na kĺboch, tak sú aj 7-článkové električky, ibaže tie články niesú zas také veľké a keď je to NP vozidlo, tak tam nie je toľko miesta na státie.
o nič neprichádzaš... sú to iba staré električky, ktoré prešli GO, dostali novší interiér a mierne omladený vzhľad zvonku. Inak je to stále to isté usporiadanie sedadiel a stále to isté vyšlapávanie schodov. Mimochodom keby taká električka prišla na L1,5 či 12 cez pracovný deň, neviem či by boli cestujúci z Dúbravky a Karlovky nadšení, lebo to má menšiu kapacitu ako klasické dvojča jazdiace do Dúbravky už na všetkých linkách.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pantograf1