Ako pozeram dnes je tu rusno, nuz pridam cosi z rana i ja:
Mensia DOPRAVNA NEHODA autobusu 2212 na linke 34/6:
- sa stala o cca 6:50 h. na Saratovskej ulici smerom do Dubravky hned za zastavkou Drobneho, kde autobus zachytil pravou bocnou stranou odparkovane osobne auto. Za autobusom asi prave isiel dalsi bus, ktory to stihol ubrzdit ( su tam velke zancky po brzdeni ). Autobus bol po 8. h. odtiahnuty na tyci do vozovne, ale ziadne rozsiahle poskodenie busu som nezaregistroval.
- linka 83/5 vynechala prichod do Dubr. o 7:40 h. aj nasledny odchod o 8:03 h., neskor isiel 2312
- linka X1/10 vynechala prichod do Dubr. okolo 7:45 h., az od 9:36 h. isiel 2828
Okolo 7:00, mozno o par minut skor, sa utrhla na dialnici kusok za vyjazdom v smere z DNV na 1513 naprava, cestujucich zobrala 1916. To je asi nahoda, alebo co, lebo za posledne tri tyzdne sa uz tri krat pokazil voz pred nasim. Potom to vzdy je natrieskane.
Aj tak vsetky 280-ky z 1.DPA. Skoncia skor ci neskor za ohradou -tak ako 1900. Inak linka 21 je podla mna zakliata spomente si na 1809 a 1405 a uz nejedna B 741 sa tam pokazila a to je vysledok "noveho" vozoveho parku DPB.
Ono taketo nieco nie vzdy sposobi "schumacherowska" jazda-ja som nikdy nejazdila s nakladiakom po meste nad 60 -- a tiez sa mi to stalo!... Rozpadla sa mi lava dwojmontaz a rypala som asfalt na brzdovom bubne takmer 30 metrov, kym sa mi voz podarilo zastavit - a dokopy to malo necelych 6 ton! A vezmi si, kolko vazi 280ka s ludmi a aky z toho museli mat sok, chudaci! Ako hovorim, viem, ake to je - preto som napisala, ze klobuk dolu pred vodicom!
Neviem v akom rozsahu sa to stalo, mozno iba praskol tlmic. Ale mohla aj uletiet naprava. Kazdopadne by sa to nemalo stavat. Mne sa osobne uz raz stalo, ked som sa viezol v byvalej linke 50, tak na novom moste Karose praskol tlmic. Strasny smrad isiel dnu a vodic pomalicky dosiel az k Inchebe, kde nas vyklopil a odstavil to.
no ak by to bola 21/9. tak to je delenkar, cize do uvahy pripadaju nasledovne sracky:
1901,1902,1905,1910,1914,1915,1917,1918,1921 a 1923
Osobne by som typoval nieco z tych prvsich menovanych, tie su v strasnom stave. No a 1910 jazdi ako Schumacher, takze ten by to teoreticky mohol byt tiez...
Som bohuzial v praci, takze sa na miesto poruchy osobne nedostanem- -dovolim si iba predpokladat, o ktory z vozov mohlo ist-tu je par kandidatov:1901, 1905, 1906, 1908, 1910, 1911, 1914, 1915, 1917, 1918, 1921, 1922.
1902 a 1916 su dnes vonku na inych linkach.
Ale podarilo sa mi bleskovo prehodnotit technicke moznosti 280tok a toto nie je pri starom vozidle neobvykle--ale tu nejde len o Ikarusy-takeho zavady su bezne aj u starych nakladnych alebo osobnych vozidiel--jednoducho to "sadne" a predbehnu ta kolesa. Klobuk dolu pred vodicom toho busu, ze ho udrzal a neboli zraneni alebo mrtwi ludia!!!
Tak to uz mohla byt zaloha z vozovne, on nastupoval rano okolo siedmej v DNV.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
frenky