dnes podla poradia:
83 - 2841, 2849, 2848, 2843, 2842, 2634, 2846, 4228, 4238
95 - 4917, 4906, 4926, 4904, 4913, 4910, 4911, 4221
98 - 4226, 4908, 1840, 4232, 4233, 4234
99 - 4122, 4108, 4130, 4134, 4129, 4112
83 - 2841, 2849, 2848, 2843, 2842, 2634, 2846, 4228, 4238
95 - 4917, 4906, 4926, 4904, 4913, 4910, 4911, 4221
98 - 4226, 4908, 1840, 4232, 4233, 4234
99 - 4122, 4108, 4130, 4134, 4129, 4112
frenky
Napriklad na tej prvej varke Tedomov (1101-1110) bola od vyrobcu nastavena prevodovka s tym, ze vozy mali jazdit po rovinke (L20), ale kedze dostavali "na papulu" od novoty na L32, tak sa to casom cele rozhasilo a teraz sa ta prevodovka sprava tak nechutne, ako v #1104 Druha vec je, ze #1104 nemala stastie na vodicov (az na jedneho).
Druha varka (2101-2105) uz prisla od vyrobcu s uplne inak nastavenou prevodovkou a ani tak netrha (staci si porovnat napriklad 1104 a 1115)
Pri tretej varke (2106-2110) je rozdiel v tom, ze tie vozy radia 6tku pri 55km/h, kym dovtedy vsetky pri 47-50km/h (podla otacok) ale takisto ta prevodovka radi o poznanie lepsie ako pri vozoch prvej varky.
No a cely problem je podla mna v neochote servisu TEDOM zapojit do zastrcky kabel, pripojit ho k USB v notebooku a cez software nastavit prevovodky a tlaky plynu. Tak isto sa da nastavit aj ten slavny rozjazd Tedomacky, ked po prvotnom zoslapnuti plynoveho pedalu to celym vozom trhne.