Ked uz sa tu hovori o dopyte, vcera kratko po 14:00 hradil L99 4801 a pouzival dopyt. Viem, ze niekto tu uz spominal, ze na Ikaruse 435 zazil pouzivanie dopytu, ale uz neviem o ktory voz sa jednalo.
Dnes som videl 1222 na 87 ( sorry,ak uz jazdi dlhsie - no myslim ze dnes bol 1x. vonku )
Btw. okolo 10tej som videl dalsi hrbac BN10,5 celocerveny este tusim bez BUSEčiek pri Slovnafte
tak to potom, ale šofér mal pevné nervy... ale potom sa už nasral, dobrota skončila a odišiel... aj sám som sa divil, že kde do prdele sa zobral toľko ľudu zrazu ?
Zaujímavosti z L88
Dnes o 5:13 sme s L92 č.4823 míňali na zastávke Einsteinova smer VW odstavený Solaris s reklamou Lenovo, ev.č. som nepostrehol, no mal zapnuté výstražné svetlá.
Okolo 7:00 na L88 z AS smer Petržka SOR 1844, tomuto šoférovi patrí aj pochvala za trpezlivosť, keď najprv ponechal otvorené 4. dvere pre dobiehajúcich, tie zavrel a ešte otvoril znovu 5. dvere a furt dakto dobiehal, tak po hodnom čase už aj zavrel odišiel, ale aj tak preukázal riadnu dávku trpezlivosti a ochoty počkať na ľudí, ktorí dobiehali. ?
Tak ked si len tak vo voze tak sa ti moze stat, ze zaspis... to ze sa ho nepodarilo zobudit uz je pruser, ale tak asi nebol na blizku ziaden voz s podtlavkou ?
a to ten z N93 bol pri zmysloch? Dúfam, že aspoň mu to zrazili z platu. A tiež zaujímavo vyznieva, že "nepodarilo sa zobudiť vodiča", to akože vypadne nočák, cestujúci sa ho nedočkajú, lebo milosť pán zaspal? ?
Solarisy majú buď v techničáku certifikovanú CVR, alebo tam majú zeleno-žltú farbu uvedenú...
aj 4921 mal CVR čo nebola certifikovaná a tak kvoli stk išiel do pôvodného laku...
To chces ako povedat, ze ho premalovali na sposob 4115?
Inac dalsi Ikarus, konkretne 4834 je uz bez byvaleho loga DPB na prednej maske. Niekomu to tam muselo zjavne prekazat, vydrzalo len niekolko dni. ?
Aj noc z piatka 14 na sobotu 15 bola velmi zaujimava.
- Odchod 23:30 z HS bol pre N93 zdvojeny, vodic polnocnej odignoroval palubak a jeho informaciu z casom odchodu o 00:00 a isiel na +30. Taktiez odignoroval fakt, ze pred nim isla tiez N93ka a on isiel prazdny. Nasledne odignoroval dalsi odchod z Jasovskej o 1:05 a radsej sa vratil na HS. Uz mohol ostat na Jasovskej ? Aspon si urobil takmer dvojhodinovu prestavku a 2 jazdy vynechal bezdovodne. Hradil NZV2 2813 nakolko vodica NZV1 1627 sa nedalo zobudit.
- Nasledne o cca 1:00 revizori zadrzali spoj N33 na DD, konecne sa podarilo zobudit NZV1 a s meskanim isiel hradit. vodic sa bud pomylil, alebo nepoznallinku, nakolko nesiel po nabrezi, cez Safko, ASMN ... ale odbocil dolava a isiel cez Hodzovo.nam. Nastastie dispecing to postrehol a vratil ho nazad.Kedze uz bolo dost velke meskanie, tak odchod 1:30z HS musel urobit NZV2
- nasledne NZV1 isiel robit N61 s odchodom 2:57 z Letiska, pre udajne znecistene vozidlo
- o 3:30 vypadla 1635ka ( 93/12 ) pre vandalizmus - pocmarany interier. Kedze nebol k dispozicii ZV, tak spoj N21 ktory mal vykonat, vykonal spoj z 21/5 1618 a N31 mala ist robit N34 so zachadzkou. Vodic N34 vsak nevedel kde je Mlynska dolina ? ? . Nastastie s malym meskanim sa vratil NZV1, takze ten vyhradil N31
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Risko1