6229 dnes stretnuty ako 331 s trnavskym majitelom, usudzujem, ze je spat
-zv 8216 linka 133 riviera smer kuklov 15.56
-7823,4 ako sj obchodna smer jd o 15.30 zhruba
-zv 7303 prichod 16.55 ku krizu na linke 1, asi aj 17.17 spat
-zv 6293 na linke 208 hodzovo smer sulek 11.07
Nájsť Ik 435T v BP na linke cez víkend naozaj nie je bežné a aj cez pracovné dni je ich zvyčajne len niekoľko (podľa mojich pozorovaní tak 3-4 ks). Bol som tiež svedkom toho, keď z tejto linky pre poruchu vypadli hneď dva kusy Ik 435T súčasne. Hlavným problémom týchto vozidiel bude zjavne menšia spoľahlivosť a poruchovosť elektrickej výbroje (obdobne ako v BA vozidlá 6401 alebo spočiatku aj 7303, 7304 a pod.). Ich nenasadzovanie na linky teda s poškodením mechanickej časti príliš nesúvisí. Naopak, na Ik 435T aj napriek ich neobľúbenosti vykonali v posledných rokoch aj niekoľko generálnych opráv. Vo vozovni preto bolo často vidieť zgenerálkovanú mechanickú časť po dodávateľskej oprave (Szekesfehervár a pod.) čakajúcu na montáž opravených agregátov výzbroje, ktorých opravu BKV zabezpečovalo vo svojej réžii.
Jedným z dôvodov, prečo sú nasadzované výhradne na 80/80A je ich horšia manévrovateľnosť v úzkych uličkách, kde s nimi vodiči nevedia / nechcú jazdiť. Tam majú veľkú výhodu 280-tky kvôli zadnej náprave.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
peto1622
80-4132/6, 2115
84-4910/3, 4231/4
88-1209/2, 1208/3, 1220/5, 1205/6, 1201/8