Plne s tebou súhlasím čo sa týka prevádzkovania IK.435 v BP vs. BA...
Nech mi DPB vysvetlí túto anomáliu !!! Veď v BA sa ktýmto vozom už pár rokov stavajú ako k neperspektívnym, pri najbližšej možnej príležitosti vhodnými k vyradeniu. Aspoň je vidieť aká " systematickosť " je pri obnove vozového parku... Hlavne že novinárom na fotenie môžme ukazovať MB CaCi. Ale pevne dúfam, že sa ešte dočkáme aspoň jednej série GO pri Karosách 741CNG. Vopred ďakujem "môjmu mestskému dopravcovi"...
Vcera som niektory z tych Citelisov videl v Dubravke.
Mna by zaujimalo, ze preco dnes nie je na petrzalskom poradi L96 4921, ale 4838. Nebodaj sa zase chysta vylepovanie nejakej novej reklamy Avion
Zaujímavé je, že v Budapešti nebol vyradený ešte ani jeden Ikarus 435 z celkového počtu 171 kusov a pritom tie vozidlá boli vyrobené už v rokoch 1994 - 1996. A nech mi nikto netvrdí, že v Bratislave sú náročnejšie podmienky ako v Budapešti, to teda rozhodne nie sú. A navyše sa tam vozidlá vodičom neprideľujú.
Re #112771 Jadran: Áno, viac-menej dostali, a to nielen červené. Nový rám však nie je podmienkou GO. Napr. T3P je tiež GO (spojená s modernizáciou) a rámy im zostali pôvodné.
a samozrejme aj 1707 stale zije na skolskom c. 1 ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Hug0