Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #112407:
Presne tak. Veď len tu na imhd je X updatov z významých európskych miest kde je plno rôznych verzii Solarisov a nie malé počty, takže evidentne výrobca vie čo robí a to čo robí má úspech. SOR sa chváli ako prerazil u nich aj u nás a ešte kdesi na východe a to, že autobusy jazdia viac na "reklamáciu" ako na linkách už sa nikde nespomína. Také Mercedesy sú oproti tomu úplne iná káva, ale načo nám preboha bolo také strašne drahé presso nechápem. Nuž, treba len čakať čo sa bude odohrávať ďalej...
Reakcia na: Pantograf1 #112406:
Spokojný sú s nimi všade v Európe, len v BA nie. ?
Reakcia na: Jadran #112402:
Úplne súhlasím. Tiež si myslím, že jedna veľká dodávka Solarisov by nám viac prospela a hlavne pomohla. Ja osobne nemám proti týmto autobusom žiadne výhrady.
A to chces zrusit linku na devin alebo do biskupic?
Reakcia na: 810zssk #112403:
Aké zavedenie? Zrušenie dotknutých liniek po jej trase ?
Reakcia na: Solider #112398:
No preco? Zavedenie dalsej linky k nim by spravilo rozdiel?
Reakcia na: no.ev.di. #112400:
ja stale nechapem, preco nekupili radsej Solarisy klbove... tie su lacne a aj pohodlne, spolahlive...
Reakcia na: Viliam22 #112395:


3 : 7134 ,7107 ,
5 : 2/7909+7910 ,
14 : 7130 ,
20 : 3405 ,
Reakcia na: Hug0 #112399:
a vymýšľal som si? SOR je lacný, ale na druhej strane, je treba položiť otázku : Stojí nám SOR za to, že síce ušetríme nejaké EURáče a na druhej strane dosť možné, že tento neoskúšaný typ autobusu nám spôsobí nemalé problémy? MBCC je zas vyzdobená megahračka za drahé peniaze. Čo takto zvoliť zlatú strednú cestu?! SOR NB 18 a MBCC niesú jediné dva kĺbové autobusy na trhu...
Reakcia na: no.ev.di. #112397:
Ty si nadával aj na Capacity že su drahé... ?
Reakcia na: 810zssk #112390:
Možno by sa stačilo zamyslieť nad tým, prečo jazdia prázdne...
Reakcia na: Petto #112317:
hlavne, že to málo stálo a mňa tu mal každý za tupca keď som nadával na SORky... ?
65 - 2350/1, 2341/3, 2112/4, 2352/5
70 - 1104/1, 1108/2, 1102/3, 1111/4
2.1.2011

5 - 7935+7936/8
12 - 7715+7704/2

23 - 3406/1
30 - 3430/3, 3416
37 - 3402/2, 3438
63 - 1218/3, 1208
Reakcia na: Marek1978 #112384:
este maly doplnok:

68 - 4913/1
98 - 4917/7
Ups 208-6238/5

331 ZV-6312 hradilo linku 201.
331 ZV-6251
Dnešné tbusy:
201-6621,6636
202-6638/1,6618,6632,6640
203-6266/1,6253,6259,6261,6270
204-6263
205-6222
206-6306/1
207-6279,6304
208-6238/1,6303/3,6294/4
212-6639
41: 3546
44: 1901
147: 1903

203: 6266, 6259, 6253, 6261, 6270
204: 6226/2
206: 6306/1
207: 6304/1, 6289/4, 6279/5
208: 6303, 6294/4, 6238/5
209: 6310
212: 6614
Reakcia na: Solider #112387:
A vozilo by to koho? Vzduch? Tie oblasti kde jazdi N212 obsluhuju existujuce nocaky (Trnavka N61, Roznavska/Trnavska N74, Zahradnicka - Hodzko N70, Kramare N29) a vsetky jazdia polo-prazdne az prazdne, okrem tej N70, ale na nej tiez nie su kapacitne problemy...
Reakcia na: eMDi #112388:
4919/4

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.