No preco ??? Lebo DPB, JaAty a SOR dokopy , ani sa nebudem cudovat ked este aj tender na CNG klbaky vyhra SOR - pokial nebude podmienka na urcity pocet vozidiel za minule roky
Presne tak. Veď len tu na imhd je X updatov z významých európskych miest kde je plno rôznych verzii Solarisov a nie malé počty, takže evidentne výrobca vie čo robí a to čo robí má úspech. SOR sa chváli ako prerazil u nich aj u nás a ešte kdesi na východe a to, že autobusy jazdia viac na "reklamáciu" ako na linkách už sa nikde nespomína. Také Mercedesy sú oproti tomu úplne iná káva, ale načo nám preboha bolo také strašne drahé presso nechápem. Nuž, treba len čakať čo sa bude odohrávať ďalej...
Úplne súhlasím. Tiež si myslím, že jedna veľká dodávka Solarisov by nám viac prospela a hlavne pomohla. Ja osobne nemám proti týmto autobusom žiadne výhrady.
a vymýšľal som si? SOR je lacný, ale na druhej strane, je treba položiť otázku : Stojí nám SOR za to, že síce ušetríme nejaké EURáče a na druhej strane dosť možné, že tento neoskúšaný typ autobusu nám spôsobí nemalé problémy? MBCC je zas vyzdobená megahračka za drahé peniaze. Čo takto zvoliť zlatú strednú cestu?! SOR NB 18 a MBCC niesú jediné dva kĺbové autobusy na trhu...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.