1) posilnene NV nenadvazovali na standardne NV, tie nadvazovali max na posilnene spoje
2) takze ak N37 nebola posilnena, nemohol si v ziadnom pripade stihat
3) vsetky standardne NV odchadzali z HS v povolenom limite t.j max na -3.
4) vsetky NV dochadzali na HS takmer na doraz presne a bez prestavky, hlavne N33 a Petrzalske spoje, nakolko sa stalo na kazdej zastavke a stale boli plne spoje
Re #112360 810zssk: N33 chodila cez Petrzalku iba v case 23:00 do 1:30
Tie posilnené novoročné nočáky boli podľa mojej skúsenosti, ale aj podľa skúseností iných ľudí čo poznám úplný fail. Napr. na N33 nejazdili spoje vôbec podľa podľa cestovného poriadku, či už toho normálneho, alebo toho posilneného. Následok bol, že som nestihol N37 z hlavnej, ktorá už samozrejme posilnená nebola. Záver je asi taký, že efektívnejšie by bolo bývalo ponehať obyčajný cesťák aj pre tú N33, v ktorom sa počíta s náveznosťou na veľký počet spojov, ktoré majú odchod z Hlavnej stanice vždy o pol. Cesta domov mi trvala o 1 hodinu dlhšie ako v normálny pracovný deň o takom istom čase. Krásny štart do nového roka s Bratislavským "dopravným" podnikom.
Zo Silvestra:
ZV 7304 hradilo posledný spoj linky 3 do Rače.
N74 - 3434 /21.30/ - tak tento rok vodič dobre nastavil BUSE a ešte aj hlásilo zastávky. ?
Všetkým prispievateľom, dopravným fanúšikom, fotografom aj malým šotoušom a hlavne celej redakcii imhd prajem Šťastný Nový rok 2011, dobré svetlo a vôbec, všetko dobré. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jakub1
21/14-1830 bol do popoludňajšej špičky vymenený za 1804
20: 3438, 3405, 3421, 3433, 3436, 3427, 3436
21: 1637, 1605, 1631, 1633, 1618, 2602, 1623, 1628, 1809, 1810, 1629, 1606, 1625, 1830, 1804
? M: 1804/14
22: 3414, 3413, 3402, 3433, 3437, 3427
N21: 1625, 1624, 1618 - toľko zatiaľ