trocha doplnim temu Solarisov
1) klbaky na 96 si nevymysleli kompetentni, ale si to svojvolne upravila 1.dp, kedze to tak vyhovovalo hl.vypravcovi do zadelenia, resp. bolo treba pridelit prve klbove sorky (1821,1826) prave vodicom mini zadelenia 96 ..na Olejkarskej sa stale tvaria, ze 96 je linka pre Solarisy, pricom jedina vynimka je AVION-bus podla zmluvy
2)Solarisy sa odstavuju na poruchy i km, avsak dlhodobo (viac ako 1 mesiac) je odstavenych "iba" 5-6vozov (1206,1213?, 1217,1219,1221,1222), nie dlhodobo 13 - to je len narek a vyhovorky niektorych, vsetky ostatne SU v priebehu decembra jazdili, co je vidiet aj z tohto fora ..tolko fakty
3)Z mojho pohladu, s ohladom na kapacitu, kilometricke prebehy kvoli (ne)tankovaniu CNG pocas sluzby (vyjazdia len niektore linky) i nizkopodlaznost su Solarisy idealne na: 88, 87/5-8, 96sedlo+196spicka (5vozov), 32/7 v prac.dni ..teda 18 vozov a v SoNe: 32,63,88,96 ..tiez 18 vozov
4)uz sa experimentovalo v priebehu decembra s 17xx na 87, vysledkom boli akurat staznosti, kedze 1.kolona robi na 87 prave tie poradia, ktore plni Ek.univerzita pocas semestra
5)ze si niekto zmyslel klbaky na 88 pocas vianocnych prazdnin, to nerozumiem, vysledkom je, ze zrazu nie je kam davat Solarisy (na 96 na 1.dp nechcu, na 88 nemozu) a tak su aj na delenych 70..
Myslel som si, že toto je ten dôvod, prečo jazdia celý deň. Tak dali by sa vymyslieť aj iné linky, napr. 91. Jalovo by nabehali to isté a čo sa týka trasy, je približne rovnaká ako pri 70-ke, iba interval je kratší. Myslím si, že argument, že 91-ku robí 4. DPA by tu neobstál, skôr ten interval by možno znamenal o 1 voz menej. To je ale len taký návrh, nič lepšie ma totiž nenapadlo.
Tedomy chodia do sedla na L70 zo 133, lebo sú to tedomy (sú prenajaté a peniaze - nájom sa platí od určitého paušálneho počtu km, ktorý aj tak na prvej kolóne iba málokedy nabehajú) ale teda čo najmenej by mali jazdiť iba špičky.. vymysli teda nejakú inú linku, kde by prechádzali tedomy zo 133, ale zasa aby jalovo nenabehali cez pol mesta...
Aj tak sú tu úvahy, že ak sa raz konečne udomácnia všetky sólo cng na 2DP (tedom) a naftové sóla na 1DP (citelis), nebude treba prejazdovať zo 133 do sedla na 70 (citelisy sú "naše") a tak by boli kĺbové 70tky celodenne...
A pre 96/196 by bolo riešenie solarisy mať v špičke na 196 a v sedle na 96, a kĺbové delené 96.. ale o tomto vedia už aj kompetentní.,.. možno sa to takto zrealizuje ?
Verím, že na 70 by sa zišli, ale sedlové vozy na linke 70 sú prejazdy zo 133, kde by podľa mňa boli SU zbytočné, hoci raz za čas sa tam nejaký objaví. Chcelo by to zmeniť zadelenie. Čo tak dať SU na L196 a tá by robila v sedle L70?
Nejazdím síce linkou 196, ale rozhodne si myslím, že SU by tam boli menšie zlo ako na 96, myslím, že som to tu už aj raz písal.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ruslan