Ano, je to on,len doplnim,že hradí 32/2 - 1102,ktorá stoji s dielnou na Kuklovskej. Š
ofér 2847 bol asi 1x na Dlháčoch,keďže vysadil ludi az v obratisku pri kaderníctve ? ? ?
To zalezi od vodica. Ked vytoci motor do otacok, tak nema sancu nik, mozno sorka. Lenze malokto to vyuziva. Ja uz som parkrat isiel MBCC na linke 92 s dobrym vodicom, ktory nemal problem predbehnut cokolvek.
Tak v tom prípade beriem späať, myslel som že s tymi záložákmi je to inak. Asi všetky behali na L33 ? . Ešte raz sorry. Inak ako prebieha správa vodičovi ZV ak sa napáj už niekde na trati, resp. kde obdrží CP. Ďakujem.
A je to na MBCC mozne? A to zdvihli vsetky? Lebo predpokladam ze sa neda spoliehat iba na vozy ktore su v pravidelnom zadeleni.. A o kolkych cm sa baviime? To len tak pre info.. Diik ?
Netrep blbosti.Zbytocne tu niekoho obvinujes.Ak nevykonal odchod zrejme mal na to dovod a urcite to zahlasil na DD.To ze nesiel za neho zalozak nieje vodicova chyba.Sa spamataj
ja neviem ako sa to tam točí, viem, že dačo má L23 a 24 nejaké prejazdy lebo občas sú pri Jána Jonáša také podivné rošády s kĺbom na L23/24 krátko na to ako príde L23 malá. Takže už som v obraze.
Pointa ale unikla... pýtal som sa či nemôže DPB tie smenové spoje nejak koordinovať za pomoci VW s tým ako sa v skutočnosti pracuje?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Michal111