Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #109649:
neviem ci nejde o ZV 2847, ktory mal vyjazd zo stanoviska cca 15.10 h
Vykapala nejaká 32ka, lebo sa na Dlháče rúti SOR NB18 ( zrejme z 131ky ) s meškaním cca 8 minút - foťte kým je vidno ?
98 - 1103/7, tedom práve odfrčal z Jasovskej smer Nový most ?
68 - 4222/7
92 - 4901/3, 4901/4, 4222/7
93 - 4901/3, 4918/7, 4221/8
Teraz aka haluz: na linke 98/7 tedom 1103 bez tabulky ZV a nyvse mal tabulku s poradim 1.
Reakcia na: Hug0 #109644:
To zalezi od vodica. Ked vytoci motor do otacok, tak nema sancu nik, mozno sorka. Lenze malokto to vyuziva. Ja uz som parkrat isiel MBCC na linke 92 s dobrym vodicom, ktory nemal problem predbehnut cokolvek.
Reakcia na: Trammat #109639:
No Capacity bohvie jak neťahá teda...
Reakcia na: Sati #109642:
Počuj Sati, sa tu furt nerozčuluj a konečne poď na pivec... ☺ Ešte mi dlžíš odplatu, za to mávanie flaškou, keď som mal N95..... ?
Reakcia na: Trammat #109639:
hovor si co chces a pis si co chces o takejto kravine ma nepresvedcis ❗
Reakcia na: N/A #109635:
Tak v tom prípade beriem späať, myslel som že s tymi záložákmi je to inak. Asi všetky behali na L33 ? . Ešte raz sorry. Inak ako prebieha správa vodičovi ZV ak sa napáj už niekde na trati, resp. kde obdrží CP. Ďakujem.
dnes podla poradia:

83 - 2641, 2849, 2844, 2843, 2842, 2846, 2850, 4238, 4236
95 - 4239, 4904, 4235, 4920, 4907, 4911, 4910, 4829
98 - 4878, 4233, 1633, 4226, 4231, 4228
99 - 4129, 4122, 4134, 4118, 4110, 4130
Reakcia na: Sati #109633:
Tak 2818 ťahá lepšie ako hociktorá SORka, vodičovi sa podarilo prebehnúť aj MBCC.
Reakcia na: frenky #109593:
A je to na MBCC mozne? A to zdvihli vsetky? Lebo predpokladam ze sa neda spoliehat iba na vozy ktore su v pravidelnom zadeleni.. A o kolkych cm sa baviime? To len tak pre info.. Diik ?
Reakcia na: kecho #109636:
doplnim:
88 podla poradia: 1203, 1211, 1202, 1217, 1208, 1201

ine:
82-3540, 3524 (neviem ci su takto podla poradia)
Dnes (14. 11. 10) ráno:
68 - 4902/5, 4903/6
88 - 1217/..
95 - 4910/..
99 - 4118/4
801 - 3409/..
Reakcia na: Trammat #109563:
Netrep blbosti.Zbytocne tu niekoho obvinujes.Ak nevykonal odchod zrejme mal na to dovod a urcite to zahlasil na DD.To ze nesiel za neho zalozak nieje vodicova chyba.Sa spamataj ❗ ❗
Reakcia na: Jadran #109609:
59 s.,minuta uz je na postih ?
Reakcia na: Trammat #109604:
ikarus ma tah? v zivote som s takym nesiel ❗ neviem ja asi jazdim na inych ikarusoch ale tie zvuky mi nepripadaju ako bezpecne ❗
Reakcia na: Jadran #109631:
ja neviem ako sa to tam točí, viem, že dačo má L23 a 24 nejaké prejazdy lebo občas sú pri Jána Jonáša také podivné rošády s kĺbom na L23/24 krátko na to ako príde L23 malá. Takže už som v obraze.
Pointa ale unikla... pýtal som sa či nemôže DPB tie smenové spoje nejak koordinovať za pomoci VW s tým ako sa v skutočnosti pracuje?
Reakcia na: no.ev.di. #109628:
vozy z L21 tam maju prestavky, a si zober ze napr. v popoludnajsej spicke prac. dni je prestavka vacsinou 25 minut a ked musia tocit jedno kolo 24-ky tak im zostane ledva 15 minut... a dalsia vec je ze voz z L24 nerobi len 24 ale aj 23 a 26..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.