Pod tarcou viacerych skutocnosti musim uviest este jeden vypadok zo vcerajska:
- 2824 vypadol na linke 34/7 od 19:12 h. a HNED ho nahradil az do konca sluzby ZV 2814 ( info o ZV od frenkyho )
Mala neznama z dnesneho rana:
- nejaky Ik. 415 isiel o 7:08 h. z Dubravky ako ZV na linke 34/1, neskor ho nahradil 2212
frenky> mozno tie putovne ik415 zase zmenia vozovnu ale otazka by mala skor zniet, preco 2. kolona len berie a berie a pritom nema na com jazdit? dnes si zase pozicala voz z 1. kolony...
3705 s novym prednym sklom uz v premavke...
ZV 3604 na 43 okolo obeda...
zdenko: No uz ti to vysvetlili kolegovia,tak ja len pre zaujimavost uvediem, ze napr.
- suprava 7755-56 je pocas prazdnin kazdy prac. den pridelena na linku 1/3
- to iste plati aj o supravach 7809-10 ( linka 12/6 ) a 7917-18 ( 5/8 ), atd. atd.
Ale moze sa stat, ze tam ta suprava nebude ako napr. v pondelok, ked na 12/6 bola 7723-24 a to je na vyprave pekne. Napriklad ti mozem dnes povedat co by malo zajtra premavat na linke 83, ale s istotou ti aj poviem, ze to na 100% sediet nebude. Totiz kazda linka ma urcitu strukturu vozidiel, ktore sa pravidelne na nej opakuju ( myslim na tom istom poradi ).
1. Trolejbusová trať je dráhou podľa Zákona o dráhach. Trolejbus je dráhové vozidlo, preto nemusí mať ŠPZ.
2. Tomu, čo nazývaš výpravou #10915), sa hovorí "poradie". Je to číslo, ktoré interne rozlišuje vozidlá na jednej linke. Poradie logiku nemá. Niekde je urobené tak, že poradia idú za sebou (1,2,3,4,...), niekde tak, že odchody za sebou nasledujúcich poradí sú o hodinu posunuté (napr. 1: 9.20, 10.44, 12.08; 2: 10.20, 11.44, 13.08), niekde možno podľa odchodu z vozovne a niekde asi podľa momentánej úrovne slnečných erupcií v čase tvorby grafikonu:-(.
Súvislosť medzi poradím a evidenčným číslom vozidla (to je to štvormiestne, ktoré je na vozidle namaľované či nastriekané) nie je.
Nie, logiku vo vypravach nehladaj. Vozidla sa vypravuju podla zadelenia (u kazdej divizie je to ine), niektore sa vypravuju striedavo na len urcite linky (podla vyssie spominaneho zadelenia). Tiez treba ratat s pripadnymi poruchami a planovanymi udrzbami jednotlivych vozidiel - to hned zmeni vzhlad vypravy.
Ked električka s ev. c. 7807+08/5 a elektricka s ev. c. 7809+10/6 bola na L12, tak potom elektricka s ev. c. 7811+12 na L12 musi mat poradie /7 atd. Nie? Samozrejme to len vtedy, ak elektricka s ev. c. 7811+12 bola vcera na L12.
Alebo vezmime si trolejbus na L203. Z tabulky si jasne vieme odvodit poradie vypravy.
Ked teda trolejbus s ev. c. 6306/4 bol na L203 a trolejbus s ev. c. 6307/5 tiez na L203 to znamena, ze aj trolejbus s ev. c. 6308 na L203 by mal mat poradie /6. Ak samozrejme na tej linke v ten den jazdil. Uvazujem spravne?
Ked uvazujem spravne, tak by som si takymto sposobom mohol jednoducho zistit, ktory voz mal ake poradie vypravy. Napriklad do tejto tabulky:
Ked elektricka s ev. c. 7751+52 bola vcera na L1 a za lomenou ciarou mala napisane cislo 1 a elektricka s ev. c. 7755+56 tiez na L1, mala za lomenou ciarou napisanu 3, tak logicky mi z toho vyplyva toto: elektricka s ev. c. 7753+54 musela mat za lomenou ciarou napisane cislo 2 (cize 7753+54/2) ak v ten den jazdila na L1.
3. otazka: Ak neuvazujem spravne, z coho by sa to dalo odvodit?
Mas tam mensie chybicky, ale inac to je pekne. Ako zneju tie otazky?? Este mam ja jednu otazocku - 2511 na 83 si videl urcite? Ja mam totiz vcerajsiu vypravu 83, ale ten voz mi tam nefiguruje, je mozne, ze som ho prehliadol. Jediny ik. 283 tam bol 2515
Aha, tak stacilo precitat SMS... Pardon. Ale i tak si stale myslim, ze to bol ZV.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
neoplan
21
1:1213
2:1405?
3:1310
4:1820
5: (bude cez wap)
6:1317
7:1821
8:1908
9:1916???
10:???
11:???
12:1314
13:???
14:1513
15:(ked isla posledna tak som este chrnel)
Andy: my z DNV sa nad Mokrohajskou uz nepozastavujeme... pozname DPB