Ale veď cez víkend je na 20-ke "odjakživa" 20-minútový interval po celý deň. A pamätám si, že cez víkend išiel "štvorlinka voz" (vtedy ešte klbák) + - okolo 17 h od Tesco Lamač a jeden tuším aj doobeda.
Čo sa týka pracovných dní, myslíš to zhustenie intervalov v rannej špičke na 12-minútové?
ALEBO to súvisí aj so zavedením premávky linky 22 v sedle? Kvôli tomu sa však na 20-ke zmenil v sedle interval až na 30-minútový, čo určite nepotešilo obyvateľov okolia ulíc Opletalova a Istrijská.
Btw, 28-ka je s nejakou linkou v preklade? Lebo ako pozerám, s 20-kou v DNV nie je.
Pretoze doslo k zmene intervalu pri prvom nasadeni Soriek na 20-tku a vyriesilo sa to tak, ze 26/7 uz nemusi robit vodicom perestavku, v terajsom case sa viac vyuziva na prestavkovanie vodicov z linky 23
Prejazd na nastupiste s ludmi nie je bezny, teraz to vodic urobil preto, lebo meskal, a prejazd na 24 vykonava pocas prac dni 23/4 o 16.35 h., v rovnakom case cez prazdniny prac dni 23/2. Cez vikend nie je
Ozaj, pred pár rokmi ten voz vyskytujúci sa v jeden deň na linkách 23, 24 a 26 robil jedno kolo aj na 20-ke. Prečo to vtedy bolo treba a teraz už netreba?
Ja som sa pred časom z DPB dozvedel toto: "Vodiči sú povinní čakať 3 minúty a v prípade že spoj nepríde, musia ihneď informovať dopravný dispečing a riadiť sa jeho pokynmi." Z toho vyplýva, že 23/1 svojvoľne nemôže zdrhnúť.
Ale ako som bližšie písal v #108923 , uvedomujem si, že vodiči ani dispečeri to nemajú jednoduché a niekedy zrejme treba uplatňovať "stratégiu menšieho zla". Mne ide o to, aby sa stanovené pravidlá dodržiavali vždy, keď je to možné.
no to neviem ci sa prejazd vykonava aj s ludmi medzi nastupistami, ale urcite by to tak bolo logicke..
SORka z 23 robi prejazd na 24 vtedy ked miesto nej jazdi 23/7, v grafikone co mam pred sebou je pondelok-piatok oznaceny iba odchod 16:30 z JJ-VW a 16:35 z VW, a ten spoj potom ide priamo na Mlaku (po tom, ze cakal 23/7 z Lamaca, mimochodom tam ma pockat maximalne do 3 min), neviem ci je taky prejazd aj cez vikend, sa mi zda ze nie, vtedy 24ky robi len voz z 23/7...
1; Dnes som po niekoľkých mesiacoch potreboval využiť 23-ku smer Mláka; tú s nutnosťou prestupu na J. JONÁŠA - VW ( odchod z Lamača 10:50 h). Tedom prišiel s meškaním cca 4 minúty, ale SOR tam už nebol! Keď som čakal na 21-ku, tak išiel potom späť (3427).
Ja chápem, že cez víkendy 23/1 jazdí natesno a že na Mláke "oddychuje" len 4 minúty (a v Lamači len 8 minút), čiže v tomto prípade by potom z Mláky ledva stihol svoj odchod ALEBO by odchádzal s miernym meškaním. Tak neviem ako by sa toto dalo riešiť...
Len rád by som vedel, či vodič 23/1 nepočkal svojvoľne ALEBO na pokyn dispečingu.
2; Pozitívne ma prekvapilo, že Tedom po obslúžení "J. Jonáša - VW" na hlavnej ceste (kde mal byť umožnený ten prestup na 23/1) prepol transparenty na linku č. 24 a aj s cestujúcimi sa presunul na svoje nástupište. Odtiaľ ihneď vykonal svoj odchod k novému vchodu Volkswagenu.
Ono by vlastne bolo dosť nelogické, keby niekto cestujúci napr. z Dúbravky k novému vchodu Volkswagenu musel na "J. Jonáša - VW" vystúpiť na hlavnej ceste, prejsť cez trávnik a okamžite nastúpiť do toho istého vozidla (príp. prestúpiť na J. Jonáša a prejsť na opačnú stranu cesty).
Sú takéto prejazdy s cestujúcimi z 23/7 na 24/1 bežné ALEBO som mal len šťastie na seriózneho vodiča?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kubo_99
- X92/5 - 4136 pred 12 hod. vypadol, nahradil ho ZV 4117
podľa poradia:
37 - 4865, 4866, 4867 ? , 4868 (pekne zoradené ? )
43 - 2108, 2360, 2344
82 - 3531, 3539
ZV Nový most - 4117