Okolo 7. h. hlaseny odklon linky 21 cez Lamac do odvolania kvoli nehode dvoch (?) kamionov na dialnici, neviem ci ten odklon plati(l) obojsmerne
Na 88 videny 1636 podla vsetkeho na poradi ?
78/10-2644 ?
Ako kazde rano, zas sa nepremava v kriz.Zahoracka-limbova pre zaveseny zberac 212/3 6261 na vyjazdovej odbocke a to dnes az tak siknvne, ze sa neda prejst v ziadnom smere '-D
A este nieco zo vcera, 39/4 a 1809 skoncil na Lafranconi smer Suhvezdna o 19:45, po neuspesnych pokusoch ozivit pojazdnou dielnou prisla tazka technika. Od 20:24 do 22:20 hradil DZV 1627, nasledne sa vratil 1609.
- 21/1 bol po 22:20 vymeneny za 1627. Co bolo povodne snad doplni Jakub1. 1627ka minimalne na posledny odchod z HS o 00:00 ako N21
- N80 a 4132 vypadol od 1:35 do 3:30 na Zochovej smer Kupalisko pre vandalizmus. Vykopnute a rozbite okna. Hradil NZV2 2632. Po vymne sa vratil 4103
- od 3.30 do ukoncenia vratane SJ vypadol N31 1633 pre udajne znecistene vozidlo. Nechce sa mi verit, ze za 60 min sa vodic nedokazal vratit nazad. Cesta do garaze a nazad je 2 x 10min, umyvanie aj s nahlasenim 15min. Ostava este 35min. Zase niekto vyxebal so sluzbou na fajront. Zaujimave, ze sa to u niektorych vodicov toleruje
Noc predtym piatok /sobota:
- zrejme ranny vodic 203/5 zaspal alebo pokazeny voz a bolo nutne vykonat sluzobny spoj 4:05 Hodzovo.nam - Budkova. Tuto trasu absolvoval NZV2 - 2813 Ta ista linka vsak nemala vykonany Sl.spoj 3:45 voz. Hrobonova - Hodzovo - Rajska - Hodzovo
No ved ja som to tu uz spominal, ze nechapem, preco si meni poradie, ked je to ten isty voz a je to prejazd z 93/3. Kludne to mohlo ostat 3 poradie a nie 4-te.
DPB zaviedol na L20 a 22 kratší interval v rannej špičke z 15 na 12min práve vtedy keď začal nasadzovať 10.5 vozidlá na tieto linky so slovami, že kvôli nižšej kapacite týchto vozidiel. Tieto vozidlá nám sú úplne na hovno, tam kde netreba 12m, tak dať 9.5, 10.5 je úchylnosť nie výrobcu ale kupujúceho, ktorý je tak blbý, že to kúpi. Rovnakú vec spravili aj v Prievidzi a ľudia sa tlačia, síce majú nové autobusy ale nestačia na nápor cestujúcich.
Ešte poznámka k tým sólam. Niekto prudko inteligentný si povedal, že nakúpi 10,5 m vozy. Je to trochu neštandardný rozmer. Ale budiš, máme ich. Lenže na linky kde chodievali vždy 12 metrové vozy (20,22,28,37...) je to málo a na linkách kde sú udomácnené 9,5m vozy (30 donedávna, 51,66...) je to veľa. A teraz, keďže je tých vozov dokopy 38, a všetky sú na jednej prevádzke, je problém s výpravou, keďže na L20,22 je to najmä v špičke veľká bieda, L28, 37 to zvládajú len tak tak, a na L30 je to totálne zbytočné (9,5 bohate stačí). Nepočul som o žiadnej sťažnosti, že by sa niekto nedostal do spoja L30. Ale na L20,22 sa to stáva. "Ale však SOR BN10,5 má kapacitu 90 osôb". Neviem, kto to počítal, ale je to približne ako Karosa (94) a Tedom (86). A teraz ako by vyzeral SOR s 90 ľuďmi a ako Karosa a Tedom?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
peto1622