- N80 a 4132 vypadol od 1:35 do 3:30 na Zochovej smer Kupalisko pre vandalizmus. Vykopnute a rozbite okna. Hradil NZV2 2632. Po vymne sa vratil 4103
- od 3.30 do ukoncenia vratane SJ vypadol N31 1633 pre udajne znecistene vozidlo. Nechce sa mi verit, ze za 60 min sa vodic nedokazal vratit nazad. Cesta do garaze a nazad je 2 x 10min, umyvanie aj s nahlasenim 15min. Ostava este 35min. Zase niekto vyxebal so sluzbou na fajront. Zaujimave, ze sa to u niektorych vodicov toleruje
Noc predtym piatok /sobota:
- zrejme ranny vodic 203/5 zaspal alebo pokazeny voz a bolo nutne vykonat sluzobny spoj 4:05 Hodzovo.nam - Budkova. Tuto trasu absolvoval NZV2 - 2813 Ta ista linka vsak nemala vykonany Sl.spoj 3:45 voz. Hrobonova - Hodzovo - Rajska - Hodzovo
No ved ja som to tu uz spominal, ze nechapem, preco si meni poradie, ked je to ten isty voz a je to prejazd z 93/3. Kludne to mohlo ostat 3 poradie a nie 4-te.
DPB zaviedol na L20 a 22 kratší interval v rannej špičke z 15 na 12min práve vtedy keď začal nasadzovať 10.5 vozidlá na tieto linky so slovami, že kvôli nižšej kapacite týchto vozidiel. Tieto vozidlá nám sú úplne na hovno, tam kde netreba 12m, tak dať 9.5, 10.5 je úchylnosť nie výrobcu ale kupujúceho, ktorý je tak blbý, že to kúpi. Rovnakú vec spravili aj v Prievidzi a ľudia sa tlačia, síce majú nové autobusy ale nestačia na nápor cestujúcich.
Ešte poznámka k tým sólam. Niekto prudko inteligentný si povedal, že nakúpi 10,5 m vozy. Je to trochu neštandardný rozmer. Ale budiš, máme ich. Lenže na linky kde chodievali vždy 12 metrové vozy (20,22,28,37...) je to málo a na linkách kde sú udomácnené 9,5m vozy (30 donedávna, 51,66...) je to veľa. A teraz, keďže je tých vozov dokopy 38, a všetky sú na jednej prevádzke, je problém s výpravou, keďže na L20,22 je to najmä v špičke veľká bieda, L28, 37 to zvládajú len tak tak, a na L30 je to totálne zbytočné (9,5 bohate stačí). Nepočul som o žiadnej sťažnosti, že by sa niekto nedostal do spoja L30. Ale na L20,22 sa to stáva. "Ale však SOR BN10,5 má kapacitu 90 osôb". Neviem, kto to počítal, ale je to približne ako Karosa (94) a Tedom (86). A teraz ako by vyzeral SOR s 90 ľuďmi a ako Karosa a Tedom?
Na L29, keď ešte L28 chodila len v úseku DNV-Devín, a na súčasnej L28 to funguje tak, že počas sezóny (cca Veľká noc-Všech svätých) premávajú kĺbové vozidlá a po zbytok roka sóla. L29 cez víkendy chodí len počas sezóny. Takže počkaj ešte týždeň alebo dva a už aj na 28 budú sóla.
zabudol som, beriem späť... poviem to tak, že teraz už na L28 tie klbáky nemajú zmysel a na druhej strane keďže je to cez víkend, tak to nevadí,väčšia blbosť by bola keby tam boli cez pracovný deň
no čo mi ešte neprezradíš... keď je pekne vonku, tam zbehnem si s L28/29 do Devína a ide v tom max. tak 20-30 ľudí. Keď sú nejaké slávnosti na Devíne, tak uznám, že využité to ide dosť. Ešte mi môžeš o tom aká je L28 plná s 18m rozprávať tak rok a možno ti aj uverím ? ale neviem čo sem pletieš L28 keď tam je to jedno, že cez víkend jazdia klbáky, keď cez víkendy ich počet stačí, takže to neriešim.
Re #108464 TomJ: pri L43 by som tomu skôr veril, že ľudia tým cestujú za oddychom v prírode.
Linku 43 vypravuje cez víkendy Jurák, čiže menšie ako 12m tam nemôžeš mať a je hlúposť, aby tam za pekného počasia jazdili jurácke busy a za škaredého krasňanské. Krasňany tam za pekného počasia nemôžu poslať kvalitný bus, lebo ani 10,5 tam nestačí... ja som tam bol minulý víkend a Tedom bol napraskaný. A aj v zime keď je pekne by tam 10,5 podla mňa nestačil.
ja ti to tak poviem ze L28 byva cez vikendy stale dost plna (a nemusi byt 25 st) minimalne smerom do Devina a Devinskej... chod sa niekedy s tymito linkami previezt a az potom navrhuj.. pred kompom bez skusenosti kazdy moze byt dolezity a vymyslat taketo mudrosti...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
peto1622
82-3535
88pp-1217, 1207, 1220, 1201, 1202, 1215
99-4122/5