mam otazocku na elektricky, konkretne na tie "nove" renovovane zo sumperku.
Celkom sa mi pozdavaju, ale akurat jedna vec - vzdy ked idem v nej, tak mam taky divny pocit, ze ta elina ide tak moc tvrdo - proste v inych mam pocit, ze idu relativne hladko, niekedy az hladucko a tieto zrekonstruovane ako keby vazili 5x tolko
. Cim to je, alebo sa mi to iba zda?
A druha otazka - tiez k tymto elinam - preco niektore maju dvojdielne dvere (osobne sa mi pacia viacej) a ine maju "klasicke" skladacie?
dikes
jo este by som sa chcel spytat nejakych vodicov eliny, ze ako sa im riadi lepsie, ci pedalmi, alebo tou pakou naboku?
Celkom sa mi pozdavaju, ale akurat jedna vec - vzdy ked idem v nej, tak mam taky divny pocit, ze ta elina ide tak moc tvrdo - proste v inych mam pocit, ze idu relativne hladko, niekedy az hladucko a tieto zrekonstruovane ako keby vazili 5x tolko
. Cim to je, alebo sa mi to iba zda?A druha otazka - tiez k tymto elinam - preco niektore maju dvojdielne dvere (osobne sa mi pacia viacej) a ine maju "klasicke" skladacie?
dikes
jo este by som sa chcel spytat nejakych vodicov eliny, ze ako sa im riadi lepsie, ci pedalmi, alebo tou pakou naboku?

d3k0
x2xx, x3xx a x4xx - povodne SM 11
15xx, 25xx a 45xx - aj dnes uz vyradene Ikarusy 280 s automatickou prevodovkou
16xx - zajazdove Karosy - bejvavalo, uz je to v Zajazdoch BA
17xx, 27xx - uz vyradene dvojdverove Ikarusy 280.10
2700 - skusobny Ikarus 405
1800 - skusobny Ikarus 417
35xx - SOR B9.5
Rozdiel medzi kolonami je asi taky, ze 1. a 2. sidli vo vozovni Jurajov dvor resp. Trnavka, 3. vo vozovni Krasnany a 4. v Petrzalke. Kazda kolona ma svoje odstavne plochy (napr. prva pri Roznavskej ceste, druha pri Vajnorskej ulici), vlastnu vypravnu, "vlastnych" vodicov.
P.S. "kolona" sa oficialne vola dopravna prevadzka (DP)