Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes:
59 - 2831, 2813, 2413, 4805, 4864
94 - 4127, 4124, 4125, 4130, asi 4119, 4863, 4134, 4119, ...
99 - 4511 ? , 4116, 4510, 4503, 4512, 4506, 4502, 4123, 4508, 4501, 4131, 4129
Dnes (05. 01. 10) pop.:
84 - 4392/7, 4821, 4857, 4865
88 - 1213, 1211
92 - 4396

takže kĺbaky dpb (napr. z 94) hnijú vo vozovni a dpb si naďalej prenajíma kĺby z BB? ?
5.1.2010

- 39/1 - o 14.56 na CSU prisiel 1624 ako SJ, nasledne o 15.00 odisiel s cestujucimi ako 39, teda asi ZV alebo napojenie sa po poruche
- 39/2 - 1630 o 14.41 svoju cinnost ukoncil (odstaveny pred podjazdom na Staromestskej smer TrMy), hradenie netusim

Podla poradia:
139 - 3531
196 - 2649, 2708, 2709, 2719
Reakcia na: Viliam22 #96692:
Dakujem, asi ta 7812+7811 bola popoludni odtlacena (alebo odtiahnuta) do vozovne z 1/3 (asi supravou z linky 12/3), nahrada ZV 7121 a napokon 7737+7738 (na linke 12/3 ZV 7706 a napokon sa napojila suprava 7828+7827)
Reakcia na: Mike #96690:
co je s 2409? Davno som ho na svojej linke (ani inde) nevidel...
Reakcia na: Johny D #96686:
Áno, máš pravdu, 7823+7824 bola na 1.

7812+7811 - odchod 10:03 zo zastávky Jesenského smer Pri Kríži
7753+7754 - odchod 11:28 zo zastávky Park Kultúry smer ŽST Nové Mesto
Reakcia na: Petto #96689:
To ci sa nieco da a ci sa nieco da v DPB su dve odlisne veci.
Reakcia na: TeBeCe #96687:
mam pocit,ze 88ka uz par rokov jazdi s napismi: AS MLYNSKE NIVY cez Petrzalku ,alebo opacnym smerom detto. Cize urcite sa to uz da nastavit,este treba nastavit volu ludi ? co to programuju.
Reakcia na: 810zssk #96684:
OK, diky, tak uz mozem bez obav cestovat za "studentsky" 🙂
Ta L28 uz ma dlho na celnom a vnutornom displeji "Opletalova cez Devin"? Zrazu sa to da?
Reakcia na: Viliam22 #96670:
ahoj, poprosim ta casy k tymto vozom: 1-7812+7811, 7753+7754
12: 7823+7824 - tento je minimalne popoludni na 1/1
Dakujem
56 - 3516, 3528, 3532
ZV Rača - 7955+7956
Reakcia na: maestoso #96664:
Je tam formulacia v zmysle "dopravcom akceptovanych", ale prakticky su to vsetky skoly na Slovensku, ktore tieto karty vydavaju. Podstatne je aby slo o kartu vydanu skolou (t.j. ak studujes na Slovensku, ale mas kartu z CKM tak ti ju neuznaju), pricom tato musi byt na Slovensku.
Reakcia na: kecho #96657:
Ale neondi sa. Furt nejaký problém. Dlhé roky sa nerobila obnova vozového parku, bolo zle. Keď konečne príde niečo nové, zas je zle.

Mimochodom, odkiaľ vieš, prečo 4513 meškal? Mohla ho zdržať zápcha alebo niečo iné.
Reakcia na: Mike #96680:
No nevidím, ale teoreticky by rezererva 27% mala byť postačujúca, keď zoberieme do úvahy, že pri vozidlovom parku v dobrom stave by mala stačiť rezerva 10 - 15%. Samozrejme, že DPB nemá autobusy v dobrom stave, ale zas Petržalka mala donedávna podstatne menšiu rezervu, vozidlový park v takmer rovnakom stave ako Trnávka a mám pocit, že vonku bolo vždy okolo 80 - 90 % článkových autobusov.
Reakcia na: Majo #96678:
vsetko je relativne, prva ma klbakov 68, rannu vypravu sk.rok 50 ..ci staci/nestaci, vzhladom na vek+stav neviem posudit;
& Re #96679 Mike: aj keby mala 87 rano 10min interval, nikdy nedokazes garantovat 5min preklad (ktory by stacil) medzi dvomi linkami, kde jedna konci a druha zacina trasu.. 87 pride nahodne, lebo zapchy pri EU, zapchy na Slovnaftskej xSvornosti a najma, ked zapchy zacinaju vznikat, na 87 je zrazu 20-30min diera (cca 7:20) a potom pred 9.h sa 2-3 dobehnu a teda Vrakuna by mala v case najvacsieho naporu iba 78.. preto existuje 178
Reakcia na: Majo #96678:
A vidíš koľko je každý večer odstavných s poruchami pred dielňami? a okrem toho p2, a iné väčšie opravy po nehodách... Ja si myslím keby mala 1DP dobrú rezervu kĺbakov cez šk. rok asi by si nepožičiavali vozy z druhej a aj ZV by neboli iniciatívne sólo cng vraky...
Reakcia na: Majo #96676:
Ja som síce nebol v rannej špičke vo Vrakuni skoro nikdy, akurát pár krát v rannej špičke na Astronomickej.
Ale pozerám že 178+78 majú interval 3/7, nie 5/5. Ok chápem asi prečo to je... ale.. nebolo by lepšie dať ráno na 87 interval 10 min. a vložiť odchody do tej 7 min. "diery"?
Aha lenže 10 minútovou 87mičkou sa nabúra zasa preklad?, na Slovnaftskej s 74/70...?
Reakcia na: Author #96677:
Na všetky poradia kĺbak naozaj nie je nevyhnutný, ale minimálne Solaris podľa mňa áno. Mimochodom, prvá kolóna má nedostatok kĺbových autobusov? Však ich má takmer 70... To musí na výpravu 21+25, 24+26, 31+39, 63, 87 a časti 93 a 98 stačiť...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.