Takže zhrnutie dnešnej výluky pri Zimáku. Ráno (čas netuším) sa prevrátil žeriav a vytvoril ramenom "okno" do tréningovej haly (aspoň myslím, že je to tréningová hala). Trolejového vedenia sa ani nedotkol. Z bezpečnostných dôvodov bol podložený panelmi (keby náhodou obloženie haly nevydržalo), aby sa zas neprekotil na cestu). Predpokladám, že počas toho podkladania panelmi bola cesta uzatvorená prvý raz.
Keď som sa ja dostavil na miesto (cca 15:20) tak premávali na L204 aj autobusy, ale prešlo aj pár trolejbusov z Trnávky. Vedenie bolo neporušené a stále pod prúdom. Na miesta už boli aj ďalšie žeriavy, ktorými sa vyslobodovalo. (Firma je z Prahy, tak sa zrejme čakalo kým prídu odtiaľ). O cca 15:45 bol trolejový úsek odpojený od napájania, zvesil sa jeden preves (ktorý by zavadzal pri vyslobodzovaní). Vykonali sa potrebné opatrenia, o 17:15 sa opäť uzavrela cesta a žeriav bol vytihahnutý. Po troch hodinách státia v tom mraze som to zabalil a šiel domov. V tomto čase by už mohlo byť všetko v pôvodnom stave (až na tú dieru v stene).
Samozrejme, že ak niekto zaviedol náhradnú dopravu či už z bezpečnostného hľadiska, či z dôvodu prvej uzávierky cesty, tak ju nemá zmysel počas dňa 5x meniť podľa toho, ako postupujú práce na odstraňovaní nehody.
BTW, na autobusovej 204 boli: 3421, 2353, 1633 a ešte jeden kĺbový SOR ktorého číslo som si nezapamätal.
Tie velke celne displeje BUSE z klbovych Tambusov sa nezmestia do Capacitnikov? je celkom skoda, ze tie vozy idu do srotu s takmer novymi displejmi.....
Čo sa dialo včera večer, že ešte po 18h sme išli dve L68 MBCC v závese za sebou? Bola zápcha či čo? Inak 4909 v ktorej som šiel včera na L68, tak mala problémy s dverami. Na Saleziánoch ich nevedel otvoriť a potom ešte raz sa nedali otvoriť 2-4 dvere.
Presne tak. Ja som išiel niečo pred 14 h 205-kou smer centrum. Kúsok po prejdení okolo autožeriavu vodič ručne prehodil palice na susednú stopu (neboli spadnuté).
Takze tu su informacie z noci:
NZV/1-1635 od 0.48 do 1.45 h. hradil N56, pre poruchu vypadol 3520, nahrada 3527
NZV/2-2813 od 0.59 do 1.30 h. hradil N95/2-4870 pre incident vo vozidle (niekde v oblasti Hrobakovej to vypadlo)
NZV/2-2813 cca od 1.50 h. do 3.30 h. hradil linku N33/2 - od 1.42 h. vypadol nejaky voz pre poruchu na Chatam Sofer, smer DD, neskor sa napojil 1112
NZV/1-1635 od 1.45 do 1.57 h. robil posilovu dopravu na N55/2 v usekou Hodzovo namestie - Heckova, pretoze do 3408-cky sa ludia nepomestili
NZV/1-1635 od 2.30 do 2.40 hradil linku N31/3 - cca od 1.38 h. vypadol spoj N21/2 (1604, alebo 1620 - Jakub1 hadam bude vediet) medzi Mokrohajskou a Pridankami, smer DNV pre vandalizmus, odchod 3.10 h. z konecnej CSU vykonala zachadzkova N33/2-ZV 2813 (lepsia by sice bola zachadzka N34, nakolko takto mali smolu ti co chceli ist na Zochovu a Hodzko, ale tak vdaka aj za toto), od 3.30 h. do 4.30 h. tento spoj hradeny NZV/2-2813
NZV/1-1635 od 2.51 h. az do ukoncenia hradil spominanu udalost #110281) N95/2-4870
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.