je 12m bus vhodný na L70 aj počas sedla? Prv bolo počas sedla 12min, so Solarismi, potom 15min so Solarismi a nakoniec ani tie tam už nemôžu byť (?), tak dávajú sóla? 15min je fajn, lebo sa to dá preložiť s L74 a 87, ale cez víkendy by so sólami mohli nechať 15min aby bol preklad s L74 a 87 vo Vlčom hrdle.
Večer je to už iné, 18:38, 46 a 54 sú všetko Hroboňácke, 19:02 a 10 sú Trnávka.
9:22 ide dojazd do Hrobonky (11) a potom idú 9:26, 9:42, 9:58 10:14, 10:30.. každých 16 min ide Hroboňácky voz...
Garantovane nie je nikde kĺbak, boli už aj dni že 3 vozy z Hrobonky boli 14Tr...
Jakym odratavanim? Ved 15.18 -80' ti to vyjde. Som ti pisal odratavaj od tych poobednych a vloz 11! Dojazdy zvycajne predbiehaju poradie, urcite nehradi dojazd na hrobonku voz z trnavky. 70/17 je tusim celodenka klb -len jedna
ale po 18 sa poradia 5 a 10 zas prehodia, nie? lebo 18:38 je zatah do vozovne (vychadza to na voz z hrobonky), potom 18:46 by mal ist voz normalne avsak na tomto poradi ma byt ten prehodeny voz z hrobonky a 18:54 je zase zatah do hrobonky ale vychadza to na voz z trnavky. A taktiez voz 9:58 od cintorinu vychadza tym odratavanim obodchod na trnavku ale vcera som tym spojom isiel a prisiel mi klbak, takze hrobonova to musi byt.
a je nejake poradie kde je zase vzdy na 100% klb?
a este otazka, ale teraz k linke 70. Do akeho casu tam rano jazdia klbaky, kedy jazdia tedomy, kedy zacinaju zas klbaky a kedy koncia?
nie je aj celodenne jedno poradie linky 70 klbove? Lebo raz mi okolo pol 12 z biskupic dosla 1616.
6:50, 7:02 (2), 7:14, 7:26, 7:42.. proste každý druhý spoj...
No na nočák nejde priamo 208/2 ale voz z 203/8 alebo 203/9. Oba robia jazdy na N44/N47/N72 (už sa tu rozoberalo v akých časoch a akom poradí). Ak nerátame odchod 0:00 kde je prejazd z 83, tak na N72 je citelis iba počas napäťovej výluky, čo je v priemere asi raz za dva týždne, občas raz za týždeň. Ale stále je tam v prevažnej väčšine trolejbus.
Ale tá 203/8 má akurát tak nástup, že to vychádza pár min. po dojazde z 208/2 a ranný výjazd na 208/2 je kúsok po dojazde vozu z toho nočáku.
Z dôvodu malej rezervy kĺb. vozov je organizačne lepšie vypraviť "plánovane" sólo namiesto kĺbu na 208 a nechať si nejaký jeden dva v rezerve keď vypadne počas dňa voz z 201/202, ako vypraviť všetko s minimálnou rezervou a keď počas dňa vypadnú dva vozy z 201/202 tak už by tam nemali žiadny kĺb. k dispozícií.
A nejake ranne odjazdy by neboli? mna zaujimaju hlavne tie.
Preco byva na 208/2 solo? Niekde som v archive prispevkou cital ze je to prejazd na nocak, ale v sucasnosti je vacsinou na trolejbusovom nocaku N72 autobus (spravidla nejaky citelis 2 dp. + spoj o 00:00 z hl.st. klbova karosa/sor z 83ky)
asi neprekonateľný problém to nahodiť... som zvedavý aký dôvod na to majú, veď nie je mysliteľné, aby na to takto srali. Už vyrastá nová zastávka v pripravovanej obytnej zóne, či čo tam má byť za Petržalkou pre odbočkou na priecestie do Jaroviec a to zas nebudú schopní nahodiť ani tú zastávku
V princípe každé druhé poradie - teda každý druhý odchod by mal byť kĺb. Akurát po 15tej sú prehodené poradia 5 a 10, teda kĺbak od CR by mal ísť 15:18, 15:34 a potom až 15:58 a 16:06, 16:22 ide /2 kde býva skoro vždy sólo, potom 16:38, 16:54, 17:18, 17:26...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.