Ako si mohol dovoliť vodič na L91 odísť zo zástavky Jasovská smer Rusovce o 3 minúty skôr, keď v harmonograme má odchod o 20:31? A nehovorte mi, že na palubákoch majú všetky vozidlá správne časy, lebo v tom istom čase odchádzal z Jasovskej autobus linky 98, ktorý má odchod o 20:29.
Keby slo o meskanie kvoli zapcham,poctu ludi,nepoviem krive slovo.Ale tu bolo meskanie z ineho dovodu,takze to aka rezerva tam bola je irelevantne,kedze keby z vychodzej odide vcas chytam pripoj aj s rezervou.Keby siel vcas a usiel by,neriesim.A ako som videl neskor,diagnoza neskorsieho odchodu ostala aj pri dalsich odchodoch u tohto vodica
Pochvala vodicovi 6272 na 207/2 za vzorne informovanie cestujucich na vsetkych zastavkach pred vylukovym usekom, obsluhu informacneho systemu a napojenie sa na trat bez naskoku/straty. Takto to ma vyzerat a dufam, ze nie je sam
8002 autoškola po Dunajskej smer križovatka Nivy- Karadžičova, na križovatke odbočil smer Dostojevského rad, niekde sa otočil asi pred divadlom SND a išiel znova cez križovatku od Dostojevského na Dunajskú teraz okolo 8.10, včera okolo 17.10 na zastávke BBC1 Plus Miletičova smer mesto linka 70 ako prišla na zastávku od PB chvíĺu postála potom zapol blikačky neviem čo sa dialo ale dlho tam stál aj 202 ho obehal zozadu a vzápätí asi po 5 min. prišla ďalšia 70 od PB ??? Neviem čo sa stalo, 70 má asi 12 min. interval cez prac. dni a tá druhá došla fakt za pár minút......
bohužiaľ, sanitky, DZS alebo požiarnikov za takéto veci tvrdo riešia, ale keď tupé ochrankárske gebule ohrozujú ostatných účastníkov cestnej premávky, tak sa to prehliada .... vždy bez problémov pustím sanitku či hasičov, ale ak darmožráči vezú nejakého iného darmožráča, tak schválne spomalím a po celý čas ich prejazdu trúbim ...
Môžeš mať svedkov koľko chceš,že to nebola tvoja vina.Zákon hovorí jasne čo je hlúposť ak nie si na vine,ale holt na to aby sa to trochu upravilo sa nemyslí.Veď záchranár vie čo robí.To,že v tom momente ide zachraňovať niekomu život je predsa nepodstatné ?
Keď spôsobíš nehodu alebo do teba niekto vpáli a išiel si bez majákov tak si považovaný za bežného účastníka cestnej premávky.Akonáhle ideš na maják a nabúraš ty alebo niekto do teba a nedajboh sa niekomu niečo stane z najväčšou pravdepodobnosťou ideš do väzenia a ako malý bonus ti môžu dať všetku škodu k náhrade + ak sú dotyční zranení alebo mŕtvi tak aj odškodné a platíš celý život ? a pritom si napríklad nehodu nespôsobil.Môže ti do dosvedčiť aj 100 ľudí,že ten chuj ti nedal prednosť a aj to,že si išiel opatrne.Skrátka od momentu čo si si zapol VRZ tak si jednou nohou v base lebo môžeš predvídať aj 10x dopredu čo urobíš a urobia ostatní vodiči/chodci/cyklisti...Predvídaš pozeráš sa aj x krát v križovatke či ťa niekto vidí a keď si presvedčený,že ťa drvivá väčšina vníma vždy sa nájde dement,ktorý ti vpáli rovno do cesty ?
Toto isté platí aj o policajtoch a záchranároch a tí zväčša tiež bez majákov využívajú BUS pruhy a električkové koľaje a nadáva im niekto?Tak ako si to vie obhájiť policajný hovorca v štýle "Hliadka vykonávala služobné povinnosti a dohliadala na bezpečnosť občanov" tak isto si to vie obhájiť vodič záchranky alebo ja vodič Dopravnej zdravotnej služby ? ja mám v pracovnej náplni okrem iného stanovené,že musím čo najrýchlejšie,najefektívnejšie a najbezpečnejšie prepraviť pacientov z bodu A do bodu B a je na mne akú trasu si zvolím aj keď máme smartfóny z GPS,ktoré nás vodia aj 5km obchádzkou do zdravotného zariadenia ? to,že som šikovný a poznám ulice a skratky je plus pre mňa a pre firmu ? čím menej času strávim presúvaním sa po meste tým lepšie ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.