Reakcia na: Jadran #155086:
Vedelo sa ze minimalne do 13:00 sa bude dat jazdit cez Obchodnu (skor nebol dovod nic uzatvarat, vzhladom na cas pochodu), cize uplne kludne sa mohlo urcit, ktore poradia budu obsadene 30T, tak aby v danom case boli na dubravskej radiale, s tym ze od 13:00 by elektricky presli do vylukoveho rezimu (aj keby to este bolo prejazdne, pol hodina hore-dole je uz jedno). Ina vec je ukoncenie vyluky, ale tam to zas nebolo treba takto planovat.Ja som kazdopadne za to aby sa vzdy stanovil pesimisticky cas trvania odklonu a v danom case sa proste jazdilo po vylukovych trasach, aj v pripade prejazdnosti povodnej trasy. Pri tomto systeme "obnovime to ked sa bude dat" clovek vobec nevie kde ma cakat na svoj spoj, pretoze netusi kade vlastne realne v danom case ide. Plus by potom bolo mozne vypracovat vylukove CP na internet + do palubakov (aby infosystem informoval a nie dezinformoval). Len v pripade neocakavatelneho predlzenia odklonu by sa jazdilo "ako sa podari".