Kazí sa všetko, aj Rolls-Royce. Ale podstatné sú prestoje na plánovanú údržbu, výmenu "Verschleißteile" a samozrejme potrebujem aj zálohu pre nepravidelnosti. Také závady, ako Škoda a Škoda-SOR, že by mi mašina na nejakú banálnu závadu stála dva-tri týždne, našťastie nemáme. A hlavne - pre veci, ktoré nespadajú pod záruku, mám 10% ceny lokomotív v náhradných dieloch.
podľa informácií, čo sa dostali ku mne, sa podarilo dodať správnu palubovku na tretí pokus, dvakrát prišla autobusová namiesto trolejbusovej, čiže zlyhanie Škodovky na celej čiare ☠
Mňa by zaujímalo, koľko reálne trvá dodanie takej palubnej dosky od výrobcu. Neverím, že nestihnú čokoľvek vyrobiť a dodať povedzme do mesiaca. Náhradné diely do áut sú dodávané za nejaké 2 dni, ale ok, to je masovejšia výroba.
Podobné blbosti bolo myslené na hocijaké dôvody, pre ktoré nejazdia/nejazdili, len som to zle sformuloval. Ale predsalen, ukážkový príklad - 6009 - zlomená palubná doska (nejazdila kvôli tomu 4 mesiace).
keby som ja vlastnil nejakú lokomotívu, tak by bol z toho akurát jeden veľký prúser ?
ale spoľahlivosť našich troloSORov je naozaj žalostná
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.