Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Tomas #9420:
Mozem potvrdit-stretla som ho cestou do skolky 🙂
Este pridam mensiu vypravu:)
61:2607
68:1817 a vodic v zacviku:),1208
74:2611
78:2945:),2816:)
86:1803(7),1806
93:4214
95:4096:-D
97:1807
198:1826:)
Reakcia na: Jano #9403:
Prepac,ze rypem,ale 1806 bola vcera na 86-ke-Este som ju umyval...:)
Reakcia na: si #9417:
Asi sme uz v zlom fore, ale
suhlasim s tebou. Tym sa vlastne nahradi system metro - elektricka systemom rychlodrazna elina - ina doplnkova doprava. Lenze, aby malo zmysel vobec nejaku doplnkovu dopravu robit, nosny system nesmie stat pri kazdej vrbe. Doplnkova doprava by mala mat blizky prestup na nosnu, avsak to chce vkladat medzi dve zastavky nosneho DS aspon jednu zastavku doplnkoveho (teda vzdialenosti by mali byt podstatne vacsie ako na imhd uverejneny projekt). Druha moznost je na doplnkovu dopravu sa uplne vykaslat a nechat ludi dochadzat ... 😉
Reakcia na: si #9414:
V poslednej vete som to zhrnul. Opakujem , ze ich(opitych vodicov) neobhajujem a alkohol urcite nepatri za volant. Z-to zhrna...MUSI si byt vedomy, ze co si v podstate neurobi sam, neurobi mu NIKTO na svete! ...a to hovoti za vsetko.
Reakcia na: tr3mp #9416:
pri predlzeni medzizastavkovych vzdialenosti je potrebne vymysliet aj nieco ako doplnkovu dopravu a sklbit navaznost spojov a prestup na jednej hrane (ono sa to da, iba treba chciet 🙂 )
Reakcia na: si #9414:
Si, ty necitas co pisem 😞 Ja tvrdim, ze aj pri takej vyluke, ako sa tu spominala, nebudu musiet cestujuci slapat zo zastavky na zastavku, nadalej budu moct cestovaj s jednym prestupom, len to bude na inej zastavke a jazda bude inymi linkami ...

BTW, ked uz hovoris, ze taka mala vzdialenost by sa mohla prejavit v odlive cestujucich, co by potom spravilo predlzenie medzistanicnych vzdialenosti na elektrickovych radialach? Zrychlila by sa tym sice jazdna doba, ale mozno by predlzila priemerna doba cestovania, pretoze cas dochadzania na zastavky by mohol vzrast viac, ako usetrena doba jazdy. 😃
Podmienky vodicov (hovorim za busy) su hlboko pod urovnou akehokolvek priemeru! Ale NIC neospravedlni alkohol za volantom!!! Ziadna vynimka!!! Vodic, ktory chce soferovat bus v BA si myslim MUSI byt vedomy, do coho ide! Ak ak aj nahodou netusi, ma stale moznost po case ci hned dat od veci ruky prec!!! Ak sa uz pevne rozhodol jazdit za DP, MUSI si byt vedomy, ze co si v podstate neurobi sam, neurobi mu NIKTO na svete! Tiez to, ze v zime bude v kabine mrznut a v lete sa kupat vo vlastnom pote za volantom!!! (toho casu uz takmer v polovici vozov, podotykam!!!) A to, ze za volant NIKDY!!!!! nesadam "s alkoholom"!!!
Reakcia na: tr3mp #9406:
pozri, jedna sa o to, ze cestujuci su lenivi a pohodlni... a ak maju slapat tych dajme tomu 100 metrov, tak s tym urcite nebudu spokojni a moze sa to prejavit v odlive cestujucich k IAD...

Re #9412 Miki: kua, ja chapem ze pracovne podmienky vodicov nie su idealne, ale ved v tych krcmach na mlynoch maju aj kofolu a ked som vodic tak ma ani nenapadne si dat neaky alkohol... aj ked ja mozno nesposobim nehodu, ale moze do mna niekto vrazit a je z toho zbytocne pruser... proste vodic a alkohol dokopy nejde a ani podmienky v akych robia vodici MHD ich neospravedlnuju....
Reakcia na: Miki #9412:
hups ...preklep 🙂
Reakcia na: martiner #9411:
S casti si DP moze za to sam. To za akych podmienok musie vodici pracovat ( nefunkcna alebo absentujuca klima,tech. stav vozidla , nervozita cestujucich , monotonost) a k tomu teraz ta horucava.Tak si daju pivko , pripadne vinko alebo neico na povzbudenie. Nechcem ich obhajovat ale dopravny podnik by sa mal nad pracovnymi podmienkami svojich vodicov zamysliet...:-(
Vcera som v meste kecal trosku s dispecerom o tom stredajsom incidente na mlynoch.... samozrejme ze nepovedal kolko dotycny pan nafukal (ani nemoze), ale to ze im po nocnej nafukali styria, to bolo drsneee 😞
A z dnesnej vypravy-piatok rano 🙂

68:4308, 4804(7?)
71:2934(4), 2321
74:2617
76:3523(3)
78:2323
85:4948(3), 4930(5), 1204, 1923
86:1219, 1509
92:4505
96:4090(1)+Z 😃, 4206(2), 4801(3), 2201(9)
198:1214(3), 1921

1202+Z/???? 68? 198?

V 2323 funguje klimatizacia v priestore pre cestujucich!!! 🙂
Reakcia na: mickey #9408:

Tak mu treba! 🙂
7821-7822 na linke 6 smerom na ZST Nove Mesto zramovala za krizovatkou Bajkalska-Vajnorska VW Golf, ktory sa napriek zakazu odbocenia vlavo pokusil odbocit na ulicu Za kasarnou.
Ahojme-aj ja pridavam par aktualit zo stvrtka pp-takze po poriadku 🙂

pp zmena na 96(1)-4951 odstavena pre poruchu (podrobnosti zistim dnes), namiesto nej vypravena 4202 s vodicom (1)

68:1218, 4091!
71:2934, 2404!
83:2408 (konecne videnyyy :-D)
85:tiez zmena pp na (5) poradí:uz 4930 🙂
93:4940!
Reakcia na: J #9401:
Hm, mne nie je jasne, o com sa tu bavite. Preco by mal existovat prestup medzi linkou 12 a 14 na jednej hrane? Dolezite je hadam to, ze zo vsetkych zastavok linky 12 sa da dostat prestupom na jednej hrane na vsetky sucasne zastavky linky 14 - pouzitim kombinacie 12/4 alebo 12/9 (ako som uz pisal v jednom prispevku). Prestup bude sice inde ale bude stale bez nutnosti presunu medzi zastavkami.
4803 na linke c.81 a vodic Dolfy!!!!!! Na 1000000% delenka.
Reakcia na: Jano #9403:
Na Pionierskej su este linie po sprejovani stop aj dnes. Je to tam cele pre chodcov zle riesene rovnako ako Racko 😞
Informacie zo stvrtka:
- 7071 vypadol po 7. h. na linke 3
- 7809-10 docasne vypadol na linke 12/6 okolo 7:30 h., neskor ho nahradil ZV 7827
- 1826 ako ZV na linke ako ZV na linke 21/7, neskor ho nahradil 1809
- 2813 okolo 9. h. docasne vypadol na linke 34/2, neskor ho nahradil ZV 2828
- 2808 o 9:48 h. odisiel do vozovne z linky 34/5, neskor ho nahradil ZV 2019 🙂 a napokon 2944
- 1513 dopoludnia vypadol na linke 21/6, neskor ho nahradil 1917 - predtym na 63
- 7729-30 ako pisal Color vypadol okolo 12:30 h. na linke 5/7, neskor ho nahradil 7917-18
- 1908 okolo 14. h. docasne vypadol na linke 21/1 pre mensiu poruchu
- 7739-40 docasne vypadol na linke 1/3 okolo 14. h., neskor ho nahradil ZV 7827
- 2945 docasne vypadol na linke 83/10 okolo 14. h., neskor ho nahradil ZV 2139 🙂
- 7779-80 o 16:25 h. odisiel do vozvone z linky 1/1 a na posledne kolo ho neskor nahradil ZV 7827 az do konca sluzby ( asi )

Okolo 15:40 h. doslo k nehode na Pionierskej ulic v smere do Race, ked nejaka elektricka c. 11 zrazila chodca. Zdrzanie okolo 30 az 40 minut.

Vyprava podla poradia:
1: 7779-80, 7775-76, 7739-40, 7741-42, 7748-47, 7737-38, 7812-11, 7755-56, S 7757-58, 7819-20, 7749-50
😞 M: ZV 7827/1 a 3
5: 7913-14, 7915-16, 7907-08, 7946-45, 7931-32, 7602-10, 7729-30, 7901-02, 7845-46, 7935-36, S 7923-24, 7841-42, 7909-10, 7941-42, 7911-12
😞 M: 7917-18/7
12: 7817-18, 7781-82, 7803-04, 7763-64, 7789-90, 7809-10, S 7759-60, 7761-62
😞 M: ZV 7827/6
20: 1011, 1007, N 1003, 1019, 1014
22: 1123, 1062, 1024
27: 1020, S 1006, 1003, VW 1214, VWv 1917
28: 3511
34: 2825, 2813, 2810, 2940, 2808, 2212, S 2814, 2809
😞 M: ZV 2828/2; ZV 2019 🙂 a 2944/ oba 5
35: 3515, S 3508
83: 2818, 2827, 2315, 2811, 2515, 2821, 2822, 2308, S N 2826, 2945, 2812, 2408, 2403
😞 M: ZV 2139 🙂 /10
374: 1212
380: 1204
504: 1806
507: 2826
509: 1003

Mix vyprava - bez poradia:
21: 1204, 1212, 1214, 1216, 1315, 1321, 1408, 1513, 1806, 1807, 1808, 1809, 1906, 1908, 1910, 1923 + 😞 M: ZV 1826 a 1917
30: 3514, 3516, 3626
37: 1001, 1004, 1008
63: 1202, 1215, 1917, 1921
92: 4213, 4505, 4924, 4945

ZV 2830 isiel z Dubravky o 15:00 h., ale nemam ani najmensej potuchy co hradil

😛 na 7/2 - 7112

informacie zozbierali aj frenky a Color

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.