K linke 21:
Minule som sa macka v jedne z Niv az po Novovesku. Na nivach sme odisli s naskokom 4 minuty, na Novoveskej sme meskali 7 minut. Ako chces zabezpecit, aby sa dodrzal interval?
A druha vec je prapravna kapacita. Ked mas vzdialenost "L" km a pocet zastavok "Z" trva to "T" minut, tak si vyratas kolko vozov treba vpravit aby si odviezol pocet "P" cestujucich. Ked vsak vozidla uviaznu v zapche, tak mas automaticky ovela nizsiu prepravnu kapacitu v smere za jedntku casu! To je uplne banalna matematika, na urovni ZS. Ked zvysis pocet vozidiel na linke, tak vobec vyrazne nezvysis prepravnu kapacitu, lebo aj tie ti uviaznu v zapche. O tom to je. A preto treba inu ako autobusovu trakciu, konkretne kolajovu, s mimourovnovym riesenim v centre mesta (pod zemou)! Taky system moze byt aj elektricka (nemylit si s pojmom "elektricka" v Bratislave. Lenze kym na to dosli kompetentny, tak to trvalo... Bus. pruhy nie su vsade a na mnohych miestach chybaju, cim sposobuju absolutnu nespolahlivost autobusov a trolejbusov, najma v CMO. Vozokilometre sa neustale obmedzuju, pricom sa deklaruje "udrzatelny rozvoj", ale v praxi ide o udrziavany utlm. Staci si kuknut kolko poradi je na tej-ktorej linke dnes a kolko bolo pred 3, 5 alebo 10 rokmi. O kulture cestovania nehovoriac. Keby som na IGH mal, tak sa vy..... na cele MHD, ale bohuzial, taky bohaty nie som. Lebo ked uz stojim v zapche, tak mozem stat s vlastnym gumokolom, v ktorom sa nebudem tlacit, nemusim nan cakat, v zime bude vykureny, chodi presne vtedy, ked ja potrebujem. A elektricka? Aka? Ten vysmech elektricky co je v BA? Vcerajsia skusenost mi to iba potvrdila...
Aby som nezabudol - nova zastavka elektriciek Magnetova dostala uzasne zabradlie - zrejme zo starej zastavky. Je pekne hrdzave, natriet by ho bola asi skoda A ludia, co idu na Mierovu koloniu, to maju domov zase o nieco dlhsie... Este som zvedavy, ako tam dopadne preferencia...
Re #15866 Andy: Nie - iba som chcel poukazat na to, kde sa peniaze rozhadzuju, a kde sa naopak maximalne skrtia. Keby 50 chodila po trase X50, bol by o 1 voz naviac... Aj ludia na zastavke sa stale nechapavo pytaju, ako je mozne, ze X50 moze chodit po Parickovej a 50 nie. Asi je rozdiel len v tom pismene X... Mam teda navrh - precislujme linku 50 na X50 a je to vyriesene
Re #15865 Jano: Hmm... Mozno je to tak, ale potom mam vzdy vecer pri ceste do DNV smolu Asi 7 min. pred tou napraskanou 21 sla prazdna 21 a nebrala ludi. Ako moze byt magistrat taky sprosty a plati aj vozokm, ked si tu behaju prazdne autobusy z mesta do DNV? To by bol az taky problem, keby aj 8 minut meskajuci spoj ludi bral? A to uz nehovorim, ze taka linka ako 21 pri takom intervale, aky ma, nema vypadnut vobec - vid system v Brne...
Hmm... keby boli vsetci vodici na elektrickach ako je Zemlo alebo ako sa vola bolo by to pekne, ten aj mamicke z kocikom pomoze nastupit a aj vystupit. Dnes ja na linke c.2 voz c.7781+82.
Som na kolegov z imhd patricne hrda-situacie riesene tu nas naucili pristupovat k nazorom medzi sebou s respektom a kusiskom dovery-myslim, ze takemuto respektu patri pomenovanie PROFESIONALITA! Caka nas vsetkych este hora prace, ale cas uz preveril to najdolezitejsie-ze ak je medzi ludmi dovera, aj ta najvacsia hora pod nou vyzera mala. Dakujem Vam, vsetkym - ste kolegovia, s ktorymi je cest pracovat!!!
To ze nechcu pouzit obratisko Na hriuadkach iba schvalujem. DNV totiz nie je iba sidlisko!!!, ako si vela ludi mysli. Keby 21 chodila na obratisko Na hriadkach, tak mi dobra na dve vecu: Na ... a na ...!!!!
Linka 21: Nehovoris mi nic nove. Vcera som isiel 12+20. Keby ta 12-ka nemeskala 8 minut... (a to kvoli zmeskanemu KRABUSTovi pred nami). KUA. Nic nefunguje, do smradokolu sa nezmestim, tramvaj meska... Ide to do p... s MHD v tomto meste. Este k tomu ked ti pride serbel 7813+7814, to nie je elektricka, to je humus. A o vozidlach na linke 20 nemusim pisat...
Z: Nič si z takého IMBECILA ako je BUSE nerob. Je to typ chlapa, ktorý si lieči komplexi zo svojho malého penisu a neschopnosti v posteli na ženách. Si skvelá baba a chcel by som mať tvoje vedomosti o busoch.
Ja viem, toto nie je môj štýl, ale inak sa to nedalo.
BUSE: Neviem, ci nasu Z poznas osobne, ale dovolim si povedat, ze VELMI, VELMI si sa sekol!!!!
Opravim Tomasa: Nedavno pisal, ze 1210 mal dopravnu nehodu na 504 (uviedol 29. 8.). Iba upresnim, k tej nehode doslo z 27. na 28. 9., resp. uz po polnoci, teda 28. 9. (pocas dubravsko-karloveskych hodov)
d3k0: ad mapovanie 21: Chytil si akurat spoj, pred ktorym jeden bus vypadol (info Martin ak sa nepletiem), takze troska to je touto skutocnostou skreslene, ale tym nechcem povedat, ze linka 21 nepatri medzi najzatazene linky
Ferro: Vela stastia pri skuskach a vela km bez nehody
Zo stredy len kratko:
- linka 83/2 vynechala min. prichod do Dubr. okolo 8.40 h. od 9.09 h. uz isiel 2907
- 2000 pred 10. h. ako ZV na linke 34 (info Neo ;-P )
- 7704 po 18. h. ako ZV na jednej z dubravskych elektrickovych liniek
Vyprava:
83: 2812, 2907n, 2830, 2813, 2829, 2820, 2818, 2826, S N 2309, 2929 , 2944, 2401, 2408
504: 1810
- 2814 cca uz 3-4 dni je pravdepodobne docasne odstavena (miesto neho v pondelok 2513 a dnes 2818)
Vela stastia a nech mas hlavne dobreho policajta a ne ziadneho kretena...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.