teda vždy nie, ale stáva sa to hlavne keď majú na Kremnickej koniec vyučovania.. vtedy sa nedajú zavrieť dvere.. inokedy býva plná tak že dosť veľa ľudí stojí, ale dvere sa zavrieť ešte dajú ?
no s tým nesúhlasím.. a so SORkou už vôbec.. Ja s ňou chodím tak 2x za týždeň, a vždy je narvaná tak, že sa nedajú zavrieť dvere.. a to s ňou chodím poobede medzi 14-17:00.. smerom z Petržalky do mesta.. A z mesta býva naplnená tiež dosť.. myslím, že ten 15m voz by bol ideálny..
Ked som ja v poslednej dobe parkrat cestoval 80 v SEDLE, plna nebola, dokonca by som povedal, ze bola "na SOR" a po 22h cez tyzden, dokonca chodievali do mesta uplne prazdne..
Cize na klbak ta linka nie je. Tot moj nazor. Podotykam, ze nehodnotim na zaklade jedneho spoja... ?
Preco sme sa tlacili?
2707 87/8 - minimalne rano
1718 84/3 - po 7h videny ako "Porucha vozidla" smerovat na Trnavku, co ho nahradilo potom, neviem
1706 ako ZV na 84 minimalne popoludni
1009 ako ZV na 21 minimalne popoludni
A že prečo sme dnes nadávali:
...keď študentov na Mlyny vozilo krátke čudo 1708 na 31/12 ...[chcelo by to pridať nasardinkovaného smajlíka, ale aspoň tento ? to ako-tak vystihuje]
"50 – dobre som videl, že sa pri auparku otáčala 2706?/.."
Áno, dobre si videl. Bola na 50/6. Okrem toho ešte 1701 bola/je na L96.
Výpadky:
- MAN Zájazdov Bratislava hradil ráno L50 alebo 68 (nevidel som z diaľky). Okolo 8:00 bol na Dulovom nám.
- ZV 6295 sa okolo 11:30 šlo cez Mlynské Nivy napojiť na L201.
Samozrejme nič, len niektorí ľudia na slovensku potrebujú byť stále riadení rôznymi predpismi, nariadeniami, certifikátmi a čojaviemčím, namiesto aby trocha pohli rozumom.
A čo 93/1 sa stáva "vládnym" spojom??? Najprv 4399, teraz 4207, už tam chýba iba 4507 (našťastie robí svoju 68) a po poslednej (dúfam, že nebude) výmene ešte 4120... ? ?
88-2720/5 alebo /6 ? ,2721 ?
87-1704 ,2707 ?
99-ZV MAN,2729
4395 na 191/13 ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.