Diskusné fórum › Dispečerské fórum
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Infinitydnes, 0:11 #166335 Re:
Reakcia na #166328 od Petto:
a kde je napisane alebo dane ze na linke 68 83 98 musia byt len capacity??
810zsskvčera, 23:14  +1#166334 Re:
Reakcia na #166332 od Max:
Nie.

Subjektivne vyhodnocovacie kriteria su najvacsie zlo. Nakup busov ma mat jasne definovane kvalitativne parametre toho co sa obstarava. A potom v ramci toho co ich splna nech kludne rozhodne cena - klucom je aby nic nekvalitne nebolo pripustene PODMIENKAMI tendra, nie az znevyhodnene hodnotiacimi kriteriami.
kohut2012včera, 23:03 #166333 Re:
Reakcia na #166332 od Max:
Niekto by to mal tym hore povedat, neviem, co oni vobec vedia, ze nejaky Capacity L vobec existuje a dokonca sa vyraba aj v 5-dverovom prevedeni ako SORy.

http://s1.1zoom.me/b5050/127/Mercedes-Benz_Bus_461469_2560x1600.jpg
Maxvčera, 22:50 #166332 Re:
Reakcia na #166331 od Petto:
Dúfam, chcem veriť, že sa veci konečne začnú meniť k lepšiemu, resp. k rozumným rozhodnutiam. Nákup autobusov by mal mať aj kvalitatívne kritériá a nie len cenu a nekvalitu a spriatelenú firmu...
Pettovčera, 22:34  +1#166331 Re:
Reakcia na #166330 od kohut2012:
Vallo ma v Plane Bratislava 2klbaky na 201. A tie Capacity L tu by mali byt hned. V rozpocte BA ci len navrhu je uvedenych tusim 13mil. na nove busy, radsej pobrat 30ks Capacity ako 40 NB18.
kohut2012včera, 21:51 #166330 Re:
Reakcia na #166324 od Max:
Suhlasim. Stale viac ludi vyuziva MHD a ked zacne platit parkovacia politika, tak ich pocet este stupne. Preto by sa mali nakupit autobusy Capacity L, dvojklbove trolejbusy (aspon na linku 202, ked sa obnovi jej povodna trasa, ktora ide prevazne po hlavnych dvojpruhovych cestach bez prudkych odbocovani, dvojklbove trolejbusy by nemali mat problem) a minimalne 45 metrove elektricky.
Ma178rekvčera, 21:33 #166329 Re:
Reakcia na #166328 od Petto:
podľa mňa testujú, či sa niečo zmení predsa len usporiadanie interiéru dosť robí svoje 🙂
Pettovčera, 20:51 #166328 Re:
Reakcia na #166325 od Infinity:
OK. Papierovo asi vysli nejake odchody plnsie ,ale tento system nasadzovania roznych dlzok vozidiel na linku nie je vhodny. Ine je to ked mame kopu Capacity rozbitych a su potom standardne klbaky NB18 na 68,83,98.
MatejBAvčera, 13:08  +1#166327 Re:
Reakcia na #166326 od Ričard:
To sa nahodou nestretla 50 s 202 face-to-face ako 63 a 201? 😃
Ričardvčera, 11:53 #166326 Re:
Čo je 50/202?
Infinityvčera, 9:00 #166325 Re:
Reakcia na #166322 od Petto:
v com nechapes logiku Petto v com zase a ty??? tak hadam na zaciatok jazdili tam vozy s ratanim cestujucich a po vyhodnoteni zisitli ze dve poradia su najviac zatazene teda vlaky a lietadla preto zatial 2 poradia uvazovalo sa aj o celej ale to sa este uvidi..
Max19.4.2019 22:55 #166324 Re:
Reakcia na #166322 od Petto:
Súhlas. Alebo nakúpiť ďalšie Capacity v ideálnom prípade.
Joyki19.4.2019 22:14  +1#166323 Re:
Reakcia na #166321 od 810zssk:
Plus non-stop katastrofálne páchnuci bezdomovci, že ráno z Letiska musím ísť 96-kou a prestupovať krížom-krážom na Hlavnú stanicu, ak sa nechcem dogrcať a večer to isté na Letisko.
Petto19.4.2019 22:03 #166322 Re:
Reakcia na #166320 od Max:
Tak potom nechapem logiku, ze 2 vozy Capacity budu zobrate z 68 na 61. Mali ich zobrat aspon 6. Alebo ide len o test daneho typu vozidla na linke.
810zssk19.4.2019 21:52 #166321 Re:
Reakcia na #166320 od Max:
Plus je tam Avion ktory tiez vytvara isty tlak na miesto pre batozinu. Podla mna ta linka je uplne jednoznacne na CapaCity, tam by sa uplatnili vyhody tych vozidiel.
Max19.4.2019 21:04 #166320 Re:
Reakcia na #166318 od Petto:
Veru - cestovanie 61tkou je ako za trest - aj pre vodičov, no najmä pre cestujúcu verejnosť. Tie spoje sú večne plné až narvaté, stačí zopár ľudí po prílete lietadla (a vďaka pomste menom SOR) stačí zopár väčších kufrov a bus je hneď plný. Ak sa k tomu pridajú bratislavské kolóny a neklimatizovaný voz, je to fakt radosť cestovať.
Keby v danej lokalite bola cykloinfraštruktúra, tak tú MHD asi ignorujem.
david119.4.2019 14:59 #166319 Re:
Reakcia na #166318 od Petto:
Letisko sa chváli rekordnými nárastami vybavených cestujúcich no DPB na to akosi roky nereaguje. Celá zóna Avion generuje omnoho viac cestujúcich ako v minulosti.
Petto18.4.2019 20:59 #166318 Re:
Reakcia na #166313 od david1:
Pre zaciatok by stacilo aj zosuladenie poobednej spicky s 39, obe na 15minut (31 by mala 5/10) . 7,5min na 61 je velmi nerealne podla mna - bo posilnit daco o 100% sa este asi nestalo v DPB - ale som za. Alebo aspon Capacity, ide letiskova sezona a zase kufre budu kade tade v ulickach, na sedadlach v tej hocaj novej SORke 1860+ 🙁
dopravak8818.4.2019 17:55 #166317 Re:
Reakcia na #166307 od TeBeCe:
Je pravda, ze DPB vydava pisomne pokyny svojim zamestnancom zo zahranicia napisane v azbuke?
Vie sa uz co mohlo byt pricinou nestastia?
si18.4.2019 17:32 #166316 Re:
Na viacerych zastavkovych tabuliach v meste je posunuty cas o 2 hodiny oproti lokalnemu (alebo zobrazuju gmt namiesto cest)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra 
 
Zoradenie 
 
Počet príspevkov na stranu   

Vyhľadávanie v téme

.. - ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.