Reply on: d3k0 #55788:
3. Bol by problém, pretože by sa ešte viac nahustili električkové vlaky. Za optimálne považujem riešenie s kapacitnejšími vozmi alebo trojičkami s 1+1 linkami na radiále s 5min. intervalom, v preklade 2,5min. Zvýšila by sa kapacita a zároveň by sa zvýšila priepustnosť križovatiek a bola by možná aj úplná preferencia električiek.
2. Súhlasím s tým, že by sa mala zrýchliť linka 5, v centre mesta je niekoľko zbytočných zdržaní, prehodnotiť by sa mali aj stanoviská zastávok. Na križovatkách Kollárovo nám., Floriánske nám. a Vazovova by sa mala zabezpečiť prednosť električkám ako je to na Námestí SNP.
Myslím, že IAD by sa mala v centre čo najviac obmedziť, aby CMO nebola využívaná na tranzit.
yale
Mal som pocit, že toto je diskusné fórum priaznivcov MHD, teda je tu možné povedať svoj názor a nie je potrebné preukazovať sa pečiatkami - a ja ani netvrdím, že môj názor je pravda zjavená, som rád keď niekto napíše - podľa mňa je to tak a tak. Napíš konkrétne, ako to je podľa teba a môžeme diskutovať.
Každý je na niečo odborník, a popri tom má aj iné záujmy - nevidím na tom nič zlé... pre tvoju informáciu, "anča pre všetko" nie som, zaoberám sa dlhodobo odborom, ktorý som študoval - a od dopravných systémov nie som zas tak ďaleko.