Tiež zastávam názor, že ich z BA nikto nevyháňal, ale išli tam bývať dobrovoľne. Teraz ako obyvatelia Rajky by si mali riešiť veci s tamojším starostom a nezaťahovať do toho BA. Keď niekde kupujem dom tak najprv si zisťujem mnoho faktov (voda, plyn, obchody apod.) a samozrejme aj dopravnú obslužnosť. Teraz ako chodia do BA? Zrejme IAD, benzín je drahý, no a keď má Wolfsthal linku budeme žiadať aj my.. Tak ako som písal, Záhradníkovi sa vracia bumerang z 901-ky.. Kým neexistovala 901, bola ticho aj Rajka. A to sa ešte uvidí, či sa nebudú u DPB dožadovať "svojej" linky ďaľšie pohraničné či prímestské oblasti...
Tá zastávky by bola kde? Tesne pred rozjazdovou výhybkou Tunel/Most SNP? V tom prípade súhlasím s touto zastávkou + LanFranconi, aj keď vlastne tým pádom zaniknú dve - Družba a PKO, jedna pribudne, takže pôjde o vylepúšenie o jednu zastávku ? .
Precitaj si cele vlakno. Bavime sa o zruseni vsetkeho medzi Molecovou a Novym mostom okrem PKO, resp. Lafranconi. V takom pripade by v buducnosti ta zastavka MOHLA pribudnut.
To sú fakt argumenty ako za boľševika... kúpim si Škodovku, lebo na Žiguláky nie sú ND, o Fiate ani nehovoriac... Kde bude servisné stredisko, je starosť dodávateľa. V podmienkach je hádam uvedené, ako dlho môže aká oprava trvať.
Hlúpe je, že v tomto meste (a nielen v tomto, aj v Prahe) sa električke nasekajú zastávky po pár metroch a povedľa toho sa zavedie rýchliková autobusová linka. Čo keby sa to spravilo naopak, podľa významu a kapacity jednotlivých druhov dopravy? Napríklad zaviesť 133 celodenne, zastavovať na všetkých zastávkach a električke zrušiť všetky zastávky v úseku Molecova - Most SNP okrem PKO (kvôli prestupu na smer do tunela)?
To je zase úplne od veci príspevok. To, že podjazdy na Klamároch a v Rožňavskej sú nízke vonkoncom NEznamená, že musíme podobné výnimky z noriem zavádzať aj na novostavbách.
Ad trolejbusy Trencsényi utca-Bajkal-Prievoz - videl by som to ako vhodnú obchádzkovú trasu, prípadne blokovú otočku, dopravný význam by to asi nemalo.
Asi platí opavsko-banskobystrické pravidlo - nevadí, že v niektoreých častiach mesta trolejbusy vôbec nie sú, dá sa to plnohodnotne vykompenzovať tým, že v zatrolejovanej časti zastrešíme každú druhú ulicu ? .
Neveril som, ale uveril som. p. Vajda povedal konečne presnú a rozumnú informáciu. Prečo by mali Bratislavčania doplácať na ľudí, ktorí bývajú mimo územia SR?! Posledná veta celý článok vystihuje.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023