To sú fakt argumenty ako za boľševika... kúpim si Škodovku, lebo na Žiguláky nie sú ND, o Fiate ani nehovoriac... Kde bude servisné stredisko, je starosť dodávateľa. V podmienkach je hádam uvedené, ako dlho môže aká oprava trvať.
Hlúpe je, že v tomto meste (a nielen v tomto, aj v Prahe) sa električke nasekajú zastávky po pár metroch a povedľa toho sa zavedie rýchliková autobusová linka. Čo keby sa to spravilo naopak, podľa významu a kapacity jednotlivých druhov dopravy? Napríklad zaviesť 133 celodenne, zastavovať na všetkých zastávkach a električke zrušiť všetky zastávky v úseku Molecova - Most SNP okrem PKO (kvôli prestupu na smer do tunela)?
To je zase úplne od veci príspevok. To, že podjazdy na Klamároch a v Rožňavskej sú nízke vonkoncom NEznamená, že musíme podobné výnimky z noriem zavádzať aj na novostavbách.
Ad trolejbusy Trencsényi utca-Bajkal-Prievoz - videl by som to ako vhodnú obchádzkovú trasu, prípadne blokovú otočku, dopravný význam by to asi nemalo.
Asi platí opavsko-banskobystrické pravidlo - nevadí, že v niektoreých častiach mesta trolejbusy vôbec nie sú, dá sa to plnohodnotne vykompenzovať tým, že v zatrolejovanej časti zastrešíme každú druhú ulicu ? .
Neveril som, ale uveril som. p. Vajda povedal konečne presnú a rozumnú informáciu. Prečo by mali Bratislavčania doplácať na ľudí, ktorí bývajú mimo územia SR?! Posledná veta celý článok vystihuje.
a preco by to ako logicky nemal vyhrat SOR?? Udrzbu vykonava dodavatel (SOR) a ten si ju objedna u svojho zmluvneho partnera (DPB). Cize DPB bude platit SORu za udrzbu, ktoru nasledne vykona sam a SOR mu ju spatne preplati...
Ziaden voz z vozovne a naspat...
nemyslis si, ze keby nejaky dodavatel mal robit udrzbu od oprav az po kazdodenne cistenie interieru, tak si zrejme prenajme nejake priestory vo vozovni. Hlavne ak by sa jednalo o desiatky kusov busov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
DPB zaplati SORu za to aby SOR zaplatil DPB za servis