To sú fakt argumenty ako za boľševika... kúpim si Škodovku, lebo na Žiguláky nie sú ND, o Fiate ani nehovoriac... Kde bude servisné stredisko, je starosť dodávateľa. V podmienkach je hádam uvedené, ako dlho môže aká oprava trvať.
Hlúpe je, že v tomto meste (a nielen v tomto, aj v Prahe) sa električke nasekajú zastávky po pár metroch a povedľa toho sa zavedie rýchliková autobusová linka. Čo keby sa to spravilo naopak, podľa významu a kapacity jednotlivých druhov dopravy? Napríklad zaviesť 133 celodenne, zastavovať na všetkých zastávkach a električke zrušiť všetky zastávky v úseku Molecova - Most SNP okrem PKO (kvôli prestupu na smer do tunela)?
To je zase úplne od veci príspevok. To, že podjazdy na Klamároch a v Rožňavskej sú nízke vonkoncom NEznamená, že musíme podobné výnimky z noriem zavádzať aj na novostavbách.
Ad trolejbusy Trencsényi utca-Bajkal-Prievoz - videl by som to ako vhodnú obchádzkovú trasu, prípadne blokovú otočku, dopravný význam by to asi nemalo.
Asi platí opavsko-banskobystrické pravidlo - nevadí, že v niektoreých častiach mesta trolejbusy vôbec nie sú, dá sa to plnohodnotne vykompenzovať tým, že v zatrolejovanej časti zastrešíme každú druhú ulicu ? .
Neveril som, ale uveril som. p. Vajda povedal konečne presnú a rozumnú informáciu. Prečo by mali Bratislavčania doplácať na ľudí, ktorí bývajú mimo územia SR?! Posledná veta celý článok vystihuje.
a preco by to ako logicky nemal vyhrat SOR?? Udrzbu vykonava dodavatel (SOR) a ten si ju objedna u svojho zmluvneho partnera (DPB). Cize DPB bude platit SORu za udrzbu, ktoru nasledne vykona sam a SOR mu ju spatne preplati...
Ziaden voz z vozovne a naspat...
nemyslis si, ze keby nejaky dodavatel mal robit udrzbu od oprav az po kazdodenne cistenie interieru, tak si zrejme prenajme nejake priestory vo vozovni. Hlavne ak by sa jednalo o desiatky kusov busov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk