Ja ti poviem preco. Lebo vidia ze DPB prevadzkuje zbytocnu 901 do Wolfsthalu namiesto toho aby prevadzkoval vyuzivanejsiu linku do Rajky. Na ich mieste by som tu linku ziadal tiez.
Re #111057 498.106: Ono v podstate požiadavka na dopravné spojenie do Bratislavy je oprávnená, ale prečo s tým otravujú zrovna Dopravný podnik, ktorého primárnou úlohou je doprava v rámci mesta? Existujú Slovak Lines, aj iní komerční dopravcovia, aj na maďarskej strane. A keď už MHD, tak nech stratu z tej linky vykrýva obec Rajka, tak ako to robí Volkswagen s L92.
Presne tak. Toto je podľa mňa spravodlivosť. Ak 901, tak potom nech sa na základe rovnakého nároku zavedie aj 801 (-> Rajka) (nemusí byť pod Most, stačí povedzme Vyšehradská, alebo Jasovská, príp. Technopol... Ale nemala tu byť ani 901, etn sor sa určite zíde inde. A keď už má DPB dovážať "bratislavčanov" čo bývajú mimo BA, potom radšej uprednostniť slovenských z Ch. Grobu linkou 630, ktorá má stále priestor na posilňovanie.
Tiež zastávam názor, že ich z BA nikto nevyháňal, ale išli tam bývať dobrovoľne. Teraz ako obyvatelia Rajky by si mali riešiť veci s tamojším starostom a nezaťahovať do toho BA. Keď niekde kupujem dom tak najprv si zisťujem mnoho faktov (voda, plyn, obchody apod.) a samozrejme aj dopravnú obslužnosť. Teraz ako chodia do BA? Zrejme IAD, benzín je drahý, no a keď má Wolfsthal linku budeme žiadať aj my.. Tak ako som písal, Záhradníkovi sa vracia bumerang z 901-ky.. Kým neexistovala 901, bola ticho aj Rajka. A to sa ešte uvidí, či sa nebudú u DPB dožadovať "svojej" linky ďaľšie pohraničné či prímestské oblasti...
Tá zastávky by bola kde? Tesne pred rozjazdovou výhybkou Tunel/Most SNP? V tom prípade súhlasím s touto zastávkou + LanFranconi, aj keď vlastne tým pádom zaniknú dve - Družba a PKO, jedna pribudne, takže pôjde o vylepúšenie o jednu zastávku ? .
Precitaj si cele vlakno. Bavime sa o zruseni vsetkeho medzi Molecovou a Novym mostom okrem PKO, resp. Lafranconi. V takom pripade by v buducnosti ta zastavka MOHLA pribudnut.
To sú fakt argumenty ako za boľševika... kúpim si Škodovku, lebo na Žiguláky nie sú ND, o Fiate ani nehovoriac... Kde bude servisné stredisko, je starosť dodávateľa. V podmienkach je hádam uvedené, ako dlho môže aká oprava trvať.
Hlúpe je, že v tomto meste (a nielen v tomto, aj v Prahe) sa električke nasekajú zastávky po pár metroch a povedľa toho sa zavedie rýchliková autobusová linka. Čo keby sa to spravilo naopak, podľa významu a kapacity jednotlivých druhov dopravy? Napríklad zaviesť 133 celodenne, zastavovať na všetkých zastávkach a električke zrušiť všetky zastávky v úseku Molecova - Most SNP okrem PKO (kvôli prestupu na smer do tunela)?
To je zase úplne od veci príspevok. To, že podjazdy na Klamároch a v Rožňavskej sú nízke vonkoncom NEznamená, že musíme podobné výnimky z noriem zavádzať aj na novostavbách.
S499.1023