Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #111048:
To sú fakt argumenty ako za boľševika... kúpim si Škodovku, lebo na Žiguláky nie sú ND, o Fiate ani nehovoriac... Kde bude servisné stredisko, je starosť dodávateľa. V podmienkach je hádam uvedené, ako dlho môže aká oprava trvať.
Reply on: S499.1023 #111064:
Neviem ci by nebolo lepsie ponechat Lafraconi + v buducnosti pridat zastavku River Park.
Reply on: 810zssk #111030:
Hlúpe je, že v tomto meste (a nielen v tomto, aj v Prahe) sa električke nasekajú zastávky po pár metroch a povedľa toho sa zavedie rýchliková autobusová linka. Čo keby sa to spravilo naopak, podľa významu a kapacity jednotlivých druhov dopravy? Napríklad zaviesť 133 celodenne, zastavovať na všetkých zastávkach a električke zrušiť všetky zastávky v úseku Molecova - Most SNP okrem PKO (kvôli prestupu na smer do tunela)?
Reply on: eripmav #111023:
To je zase úplne od veci príspevok. To, že podjazdy na Klamároch a v Rožňavskej sú nízke vonkoncom NEznamená, že musíme podobné výnimky z noriem zavádzať aj na novostavbách.
Reply on: Petto #111021:
Podjazd NIE JE nízky.
Reply on: Martin Fundárek #111020:
Ad trolejbusy Trencsényi utca-Bajkal-Prievoz - videl by som to ako vhodnú obchádzkovú trasu, prípadne blokovú otočku, dopravný význam by to asi nemalo.
Asi platí opavsko-banskobystrické pravidlo - nevadí, že v niektoreých častiach mesta trolejbusy vôbec nie sú, dá sa to plnohodnotne vykompenzovať tým, že v zatrolejovanej časti zastrešíme každú druhú ulicu ? .
Reply on: Solider #111059:
To je pravda, ale potom preco prevadzkuju 901? Skratka, je to ako preferencia. Mozu hovorit pekne veci, ale kym to nie je pravda, je to zbytocne.
Reply on: 498.106 #111057:
Neveril som, ale uveril som. p. Vajda povedal konečne presnú a rozumnú informáciu. Prečo by mali Bratislavčania doplácať na ľudí, ktorí bývajú mimo územia SR?! Posledná veta celý článok vystihuje.
Vie mi niekto povedat z akeho dovodu nestoji 205ka smer Trnavka na Zahradnickej?
http://www.bratislavskenoviny.sk/94832/doprava/bratislavcania-z-rajky-chcu-spojenie-s-bratislavou

Nový pojem - "bratislavčania z Rajky" ?
DPB najprv musí riešiť "bratislavčanov z Bratislavy" !!!
A Záhradníkovi sa 901-ka vracia ako bumerang...

a nasleduje: http://www.bratislavskenoviny.sk/94833/doprava/na-spoj-do-rajky-by-mesto-zjavne-doplacalo
Reply on: qwix #111055:
"Cize DPB bude platit SORu za udrzbu" - samozrejme myslene v cene prenajmu
Reply on: hoppusmark01 #111049:
a preco by to ako logicky nemal vyhrat SOR?? Udrzbu vykonava dodavatel (SOR) a ten si ju objedna u svojho zmluvneho partnera (DPB). Cize DPB bude platit SORu za udrzbu, ktoru nasledne vykona sam a SOR mu ju spatne preplati...
Ziaden voz z vozovne a naspat...
Reply on: hoppusmark01 #111049:
Preco nie? Ved to je dobry tunel.

DPB zaplati SORu za to aby SOR zaplatil DPB za servis 😃 Samozrejme ez SOR by musel mat aj nejaky zisk 😃
Reply on: kecho #111040:
Jj 😃 Alebo by to mohli byt prejazdy zo 78 ?
Reply on: hoppusmark01 #111049:
Preco by ju nemohol robit DPB. Robit by ju mohol, len by pracu a nahradne diely hradil SOR.
Reply on: hoppusmark01 #111048:
nemyslis si, ze keby nejaky dodavatel mal robit udrzbu od oprav az po kazdodenne cistenie interieru, tak si zrejme prenajme nejake priestory vo vozovni. Hlavne ak by sa jednalo o desiatky kusov busov.
Reply on: hoppusmark01 #111049:
to by vlastne muselo fungovat takymto stylom: autobus by sa poslal z vozovne na udrzbu k autorizovanemu servisu. Po vyjazde z vozovne za branou DPB by sa autobus otocil a vosiel spat do vozovne-akoze do servisu. Po dokonceni udrzby by autobus opat vysiel von z vozovne(ehm zo servisu), zas by sa otocil a vratil sa do vozovne, teraz uz akoze naozaj. Nasledne by zamestnanec DPB skontroloval autobus, ci bola dobre spravena udrzba, a autobus by sa odstavil na svoje miesto vo vozovni. ?
Reply on: hoppusmark01 #111048:
inak a pri tom prenajme je taky hacik v pripade SORu. Kedze sa ma robit komplet udrzba dodavatelsky, tak to ma byt logicky mimo arealu DPB. Lenze pre SOR je autorizovanym servisom prave DPB. Takze je nepravdepodobne, ze by si DPB dodavatelsku udrzbu robil sam. To by vobec nemusel vyhlasovat takyto tender.
Autorizovanym servisom je tusim este Slovak Lines, ale zas sa mi nechce verit, ze by udrzbu robil pre DPB Slovak Lines, ak si ju DPB moze spravit sam.
Cize v tomto tendri by logicky nemal vyhrat SOR.
Inak k tomu prenajmu autobusov: najlepsie by asi bolo, keby to vyhral Mercedes. Kedze Mercedes ma svoje servisne centrum kusok od vozovne DPB - na Tuhovskej (Ceste na Senec).. Ak je teda urcene aj pre autobusy.. Tak by sa najjednoduchsie vykonavali opravy autobusov a najrychlejsie by mohli byt autobusy prevezene na opravy a udrzbu. Aspon z hladiska logistiky.
Lebo co som si cital tie podrobne dokumenty o obstaravani tych autobusov, tak komplet udrzbu bude robit dodavatel. Od oprav az po kazdodenne cistenie interieru. A kvoli tomu by bolo dobre, aby dodavatel sidlil blizko DPB. A Mercedes je z vozovne na Vajnorskej na skok. ?
dakujem velmi pekne..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.